Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Åh din stackare!! Var ska du sova i natt då? Gud så jag tycker synd om dig!

Hur gick det med marsvinsgrabben? Vet inte hur andra normalt sett brukar göra, men jag tycker att du är en BRA djurägare som faktiskt åkte till veterinären med ett marsvin! Säkert många som inte tar det ansvaret och gör proceduren kort (och billig) med ett sådant litet djur.

Tummen upp till dig (och förhoppningsvis att pälsbollen kryar på sig)! :bow:

Åh tack för dina värmande ord! :love:

Jodå, han mår bra! Han går på antibiotika och smärtstillande nu! (mycket missnöjt marsvin!)
Den exploderade bölden läker jättefint, men den som dom stack hål på kliniken (den som dom hittade på kliniken!) vet jag inte riktigt.. :( Tror inte den var riktigt mogen av stickas än! Den är liksom hård på insidan, precis som där är en böld innanför bölden. . :crazy:

Men men, han började på antibiotika idag, får ge det ett par dagar först!
Jag hade förväntat mig en mycket högre summan för att behandla han. Vi har än så länge lagt ut ca 800kr typ. Och denna pojk är värd rätt många tusenlappar till. :love:

*typ kl*

På snäsiga människor som frågar om ens skatteåterbäring och hur mycket man tjänat ihop förra året.. Och sen när man svarar så blir dom typ sura och kortfattade? Förlåt att jag jobbade röven av mig förra året, 350' på 6 mån.. Jobbar för tusan dag&natt under sommarhalvåret. :cool:

KL

På att det ska vara så jäkla svårt att få en tvättmaskinsjäkel att stå RAKT och stabilt...

Och besserwissers, funderar på att byta till ett bättre kamerahus, funderar på fullformat, kollat kameror i 16-20 tusen klassen, får kommentarer av random människor då jag lägger upp på min egen sida vilka jag väljer mellan om varför och så vill dom ju såklart se bilder för att kunna bedöma om jag är nog bra för att ha en bättre kamera än den jag har.

FFS, är väl ändå mina pengar jag spenderar och ingen skadas av det, utom mitt bankkonto!

Åh tack för dina värmande ord! :love:

Jodå, han mår bra! Han går på antibiotika och smärtstillande nu! (mycket missnöjt marsvin!)
Den exploderade bölden läker jättefint, men den som dom stack hål på kliniken (den som dom hittade på kliniken!) vet jag inte riktigt.. :( Tror inte den var riktigt mogen av stickas än! Den är liksom hård på insidan, precis som där är en böld innanför bölden. . :crazy:

Men men, han började på antibiotika idag, får ge det ett par dagar först!
Jag hade förväntat mig en mycket högre summan för att behandla han. Vi har än så länge lagt ut ca 800kr typ. Och denna pojk är värd rätt många tusenlappar till. :love:

Jag har haft ett marsvin som veterinären opererade bort en stoor cancerknöl på, storleksmässigt någonstans mellan golfboll och tennisboll (det som en extra rumpa på honom). Det marsvinet levde flera år till efter det.

Haha! :bow: men... jag tog ner spiken! men iom att hålet efter den syns så får det gå bra ändå säger vi! :D

Grrr! Är vansinnigt irriterad på kattfan som river ner allt, allt, allt! Hon har tråkigt, men jag måste verkligen plugga. Dessutom har jag lekt med henne sen kl 7 i morse, men det var visst inte tillräckligt. Hon klättrar på väggarna ändå. Och river ner räkningar, disk, prylar och saker som ligger på bord och diskbänk. Lär hitta grejer över halva lägenheten sen..
Kan hon inte bara växa upp och bli lugn? Gammelkatten (perserkorsning, 9 år) ligger så snällt och sover på fönsterbrädan. Just nu älskar jag henne lite mer än vanligt.

Åh din stackare!! Var ska du sova i natt då? Gud så jag tycker synd om dig!

Åh, tack för omtanken! Jag fick skjuts, så det hela löste sig till slut, om än inte på ett bättre sätt än att jag har lidit av smått akut sömnbrist i dag. Och nyckeln är (och ser ut att förbli) borta, vilket jag fortfarande är irriterad över. Har ju reservnyckeln då, så nu är jag nästan mest ledsen över den fina nyckelringen som sitter med den borttappade nyckeln. :D

Ah men vad skönt att det löste sig hyfsat ändå! Men synd på nyckelringen ;)

kl

Irriterad på att jag köpte 5st frallor att ha till soppan jag gjort (inte alla till samma portion då :p ) men nu inte har ätit nån. Nåja, ska dricka vin imorn, lär vara glad att jag har några frallor på lördag.. ;)

*kl*

På att mitt kära hjärta inte vill som jag vill idag. Tryck över bröstet, check!

kl

På att jag precis var en sekund från att skära sönder hela armen för att "när jag redan är så fet så spelar det väl ingen roll om jag saboterar resten av kroppen också".

Folk som bara "tror du att du blir lycklig av att vara smal?". Svar ja. Jag mådde skitbra av att bekräftelse jag fick som smal och det skulle helt ärligt inte finnas något som skulle göra mig gladare just nu än att kunna doll up och gå på krogen och bli sedd som ett sexobjekt. Bli omtyckt < Få män att vilja kommentera mitt utseende och ligga med mig.

Blurk och hejdå med den här nattsömnen.

kl

På att man tydligen ska få åka ambulans fast man inte är skadad.
Suck.

Tråkigt att höra att du inte trivs med dig själv Stormkast! Tyvärr vet jag precis hur det känns, men plötsligt kom det en dag då jag började tycka om mig själv. Hoppas den dagen snart infinner sig för dig också. Du verkar vara en cool tjej med huvudet på skaft!

*kl*
På min svullna och ömmande mage. Kunde den inte ha väntat med detta till efter arbetsdagens slut?

Män. Män. Och åter män. Inte på "män är djur"-sättet, hade jag varit lesbisk hade det förmodligen varit "kvinnor, kvinnor och åter kvinnor" istället. Men nu är jag inte lesbisk, så därför: Män.

Jag lånar ditt inlägg för du skrev det bättre än jag kan.

Åhhhhhhh, tyck om miiiiiiigggggg dååååååååååå

/Lillagoajag, idag 14 år

Men tack snälla du! Jag tror att jag faktiskt trivdes ganska bra med mig själv en gång, men jag var för dum för att inse det då. Nu har jag gått upp så groteskt mycket i vikt så jag måste verkligen bli av med det innan jag kan bli nöjd igen. Men jag är på väg dit!

Åhhhhhhh, tyck om miiiiiiigggggg dååååååååååå

/Lillagoajag, idag 14 år
Jag håller med. Och om han gör det kan han väl SÄGA att han tycker om mig och inte gå runt och vara av och på och leka dåååååååååå.

/ Stormkast, också 14 år idag.

kl

På att jag just vaknade med hjärtklappning och fortfarande har det. Det var väl fan så onödigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 642
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 959
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama