R
Raderad medlem 6459
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3
Åh din stackare!! Var ska du sova i natt då? Gud så jag tycker synd om dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det med marsvinsgrabben? Vet inte hur andra normalt sett brukar göra, men jag tycker att du är en BRA djurägare som faktiskt åkte till veterinären med ett marsvin! Säkert många som inte tar det ansvaret och gör proceduren kort (och billig) med ett sådant litet djur.
Tummen upp till dig (och förhoppningsvis att pälsbollen kryar på sig)!
Åh tack för dina värmande ord!
Jodå, han mår bra! Han går på antibiotika och smärtstillande nu! (mycket missnöjt marsvin!)
Den exploderade bölden läker jättefint, men den som dom stack hål på kliniken (den som dom hittade på kliniken!) vet jag inte riktigt.. Tror inte den var riktigt mogen av stickas än! Den är liksom hård på insidan, precis som där är en böld innanför bölden. .
Men men, han började på antibiotika idag, får ge det ett par dagar först!
Jag hade förväntat mig en mycket högre summan för att behandla han. Vi har än så länge lagt ut ca 800kr typ. Och denna pojk är värd rätt många tusenlappar till.
Män. Män. Och åter män. Inte på "män är djur"-sättet, hade jag varit lesbisk hade det förmodligen varit "kvinnor, kvinnor och åter kvinnor" istället. Men nu är jag inte lesbisk, så därför: Män.
Jag håller med. Och om han gör det kan han väl SÄGA att han tycker om mig och inte gå runt och vara av och på och leka dåååååååååå.Åhhhhhhh, tyck om miiiiiiigggggg dååååååååååå
/Lillagoajag, idag 14 år
jag håller med. Och om han gör det kan han väl säga att han tycker om mig och inte gå runt och vara av och på och leka dåååååååååå.
/ stormkast, också 14 år idag.