Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Irriterad på att jag just lyssnat slut på mina 10 timmar på Spotify. För första gången i mitt liv! :o vad fan gör jag nu? och... hur får jag tillbaka mina timmar!? Jag förstår ingenting haha! usch vad hemskt! :( :angel:

KL
Så jävla irriterad på att startplatserna till Vasaloppet tog slut på 40 min, de släpptes 8 imorse men jag kom på det först efter halv 9 och då var det försent :cry:

Kl

Irriterad på gårdagen. Flög hem igår, första flyget blir försenat och det resulterar att jag inte hinner köpa mat vid byttet och får springa till gaten. Väl vid slutdestinationen så saknas mitt bagage och jag får väl inte det förens idag (förhoppningsvis). Stressad dag utan mat, utan bagage och bara massor av stress.:mad:

USch, det låter verkligen inte kul!:(

kl

Just nu är jag irriterad på mina tankar och att min rygg gör ont.

Irriterad på att jag var dum som tackade nej till filmkväll igår med en urmysig kille. Att bara ha lite manligt sällskap (inte sex nu) hade liksom inte varit fel. :D

Irriterad på att mina hjärna är fylld med navelludd. Ingen riktig lust med nåt och orkar inte fokusera på nåt och blerghergjwkfhk.

irriterad på att jag fortfarande har världens blämma i munnen som gör så ont att jag vaknar på morgon av smärtan och dessutom går å spänner hela käken för att avlasta = kan inte öppna munnen ordentligt och gör ont i hela käkbenet..

kl

Irriterad på att det plötsligt blev Atarax-dags igen. Jävla män. Allt är deras fel. :grin: On the plus side, kom på att jag ska ställa klockan för återbesök hos läkaren imorgon. So that's good.

Nu ska jag andas. Bara andas ett tag.

KL

På att sambons fd hyresgäst är skyldig han pengar för hyran och typ vägrar betala igen dom (flyttade ut i november/december nångång), troligast för hon är sur på han för att jag inte var så glad i att hans fd strul (hon) hörde av sig konstant typ dygnet runt då vi blev tillsammans igen så jag sa helt enkelt att jag inte orkade med det och bad han bryta kontakten vilket han tydligen gjorde men då blir hon sur och vägrar betala igen!

Vi hade dessutom behövt dom där tusenlapparna för vi är i rätt stort behov av lite alla möjliga möbler här hemma och en större säng, 2 personer + en hund i 120 säng är trångt!

Kl

... På att jag har så ont i axeln att jag sitter och bölar. Och för att jag slösade två ägg på att göra maränger, vilket dessutom gjort att jag är hungrig nu (socker=makes me deadly hungry)

kl

Irriterad på att min fantastiska läkare jag gått till senaste halvåret nu självklart ska sluta :(

kl

På att jag tvingats snyta mig så ofta de senaste dagarna att blodkärlen i näsan hatar mig, och det nu blir Stockholms blodbad om jag så mycket som hostar. Vilket jag som sjuk gör väldigt ofta. Bajs.

KL

På att min självdisciplin är lika bra som pandor i fångenskap är på att ligga. Och vad jag har hört har de förlorat den förmågan och måste instrueras genom videos för att fatta. Så då förstår ni vilken nivå det är på.

kl

SMS:ade hovslagaren imorse och meddelade att vi fick ställa in tiden idag eftersom jag är dödsförkyld. Nu ringde han och sa att han stod utanför stallet. Visade sig att hans display tydligen var trasig och hence hade han inte fått SMS:et. Får således betala dubbel bensinkostnad nästa gång och han åker 20 mil varje gång. Woop.

Och "synd att du inte ringde". Ja. Men man är inte så pigg på att prata i telefon när man inte kan öppna munnen utan att hosta blod och slem över halva Sverige. Woop igen.

*kl*

På människorna i garaget. Ni människor kör för tusan miniminimini stadsbilar. (en c1 och smart..) Kan ni då inte försöka placera er mitt i eran ruta, istället för 1 cm i från vita linjen bredvid mid... När jag kommer med min normalstora bil (nja, okejdå, den är näststörst i garaget), så får man åla sig ut.

Hittar jag ett märke i lacken ifrån era bildörrar, så tänker jag gå bananas. :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 636
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 957
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30