Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Alltså. Jag har aldrig varit så förbannad i hela mitt liv (och hästarna hade nog aldrig haft så roligt i hela sina liv, av minspelen att döma). Var är alla de här Min Häst-serierna i verkligheten där den snälla lilla hästen känner när människan mår dåligt och kommer fram och sticker nosen i famnen på en? :devil:

.

Jag undrar också vart dom hästarna är. Sist jag satt i en hage och bölade (dock hundra år sedan typ, men men), så kommer min dv. häst och lägger huvudet i knäet. Mys tänkte jag! 3 sekunder senare, slår kräket upp mitt huvud så att det studsar mot ett träd. Tack häst -----.

Tillägg!: Ta en ipren med kombon av citodonen. Brukar göra så att smärtstillande håller sig liiiiite längre och är ju antiflamatoriskt med. Bästa effekten får jag ut om de intas med koffein. Krya!

/ Utan cito hade mitt liv varit ett rent helvete. Best thing EVER. (och nu tror väl halva buke att jag är missbrukare. Men nej det är jag inte!)

Senast ändrad:

*kl*

På min svartsjuka. Fan. Fan. Fan. Fan....
Jag har länge suktat efter en bilmodell längeeeeeeeeee. Hade tänkt byta in min nuvarande emot en sådan om nån månad. Då går en vän och köper en sådan, gah. I hate you.

IMG_2105.png

IMG_2098.png

:love::love::love:

Okej, jag är skadad men jag är totalfrälst i hästar som jävlas och lever rövare :love: Placera hästen din i Göteborgsområdet så avbelastar jag dig gladeligen ;)

Förstår dock din frustration :(

kl

Irriterad på denna jävla huvudvärk som håller mig från mitt xbox. Hmph.

Kl.

Irriterad, besviken och arg på att jag väntade 1,5h på jobbet utan att min sambo dök upp. Vi skulle fara och handla och äta middag men inte då!

Kl.

Irriterad, besviken och arg på att jag väntade 1,5h på jobbet utan att min sambo dök upp. Vi skulle fara och handla och äta middag men inte då!

På tal om det så är jag irriterad på att jag får för mig att jag gillar killar som har ett upptaget eget liv. Det är inte alls lika kul som det verkar..

//Amaranthine som fått halva helgen bortkastad redan nu..

kl

Irriterad på att jag känner för att klä mig i bara trosor, over-knee strumpor, BH, släppa ut håret och dansa som nått jäkla strippluder.

*kl*

Mina random panikångest-attacker. Dom bara kommer plötsligt och när jag minst anar det. De har dessutom blivit värre nu när jag har långsemester.

Söka vård för dom pallar jag inte. Vc fattar icke garanterat. Minst 6 veckors väntetid till psykatrin. Orka? Lättare att gräva ner sig själv.. I grund och botten tror jag att har adhd som spökar, men "Adhd har vi inte i våååår familj"/ Min mor .

Note to myself: Slå aldrig ut din årliga 8 veckors semester på raken. Du fixar inte det. Någon dag kommer sambon hitta mig i detta läget 24/7 ->
frusty.gif

Senast ändrad:

Kl

Isbergssallad. Det går ju aldrig att få av de jävla bladen från salladshuvudet.

(ja, jag har mens :angel:)

Highfive! :D

Det är fantastiskt hur irrationell jag kan bli den här tiden på månaden :p

+ Lightzone

Alltså ja, det är ju skitbra att de är livsglada, men... just idag kunde de väl ha varit deprimerade? :devil:

kl

På män. Män. Mänmänmänmän. Män.
Mer glass tror jag bestämt.

Tillägg!: Ta en ipren med kombon av citodonen. Brukar göra så att smärtstillande håller sig liiiiite längre och är ju antiflamatoriskt med. Bästa effekten får jag ut om de intas med koffein. Krya!

Tack, och för tipset med! Ska provas. Citodon är för övrigt en god vän till mig med. :D

I know! Jag blev förbannad på en toapappersrulle innan idag. Fick inte loss flärpen på en ny. Slutade med att jag slet sönder fanskapet och halva rullen tog slut på 15 sec. Huuuur tänkte jag där? :grin:

på att jag har en blåsa i munnen vid en visdomstand så kan knappt öppna munnen = knappt äta, tyckte att lite chips och choklad till morgonfika, sen en burn kl 17 och så pinnbröd ca 19 var helt ok, tills jag tryckte friscomål efter 21... resultat: magen dödar mig!

På att mini har totalvägrat sova hela natten så jag knappt fått sovit någonting.
Yay......

KL
På att jag dunkade huvudet upp i en hylla och nu har en fin bula i pannan :grin:

kl
På att jag varit så peppad på att se världscuphoppningen idag.. och insåg att det var helt fel dag.. måste vänta tills imorrn :(

*kl*

På att marsvinet varböld valde att EXPLODERA (yes du läste rätt, en hudbit och var fastnade på väggen bredvid buren..) idag. Hade bokat tid hos vet. för att snitta upp den på måndag. Så nu måste jag rengöra slaviskt och ringa runt till jouröppna vet. stationer för att få tag på antibiotika.

Jag som skulle iväg ikväll. Blöö. Får avboka det, för jag vågar inte lämna snuttepelle. :(

KL

Är galet irriterad på en person som jag gör ett (påtvingat) grupparbete med nu inför ett seminarie. Min uppgift är att sammanställa material som de andra gruppmedlemmarna skickar till mig, göra en powerpoint och skicka in (ska vara inne på måndag). Vi hade bestämt att de skulle skicka till mig senast fredag så att jag skulle kunna göra klart innan helgen. Igår hade jag fått från alla utom en -som mailade mig på förmiddagen, hon skrev: ok om jag skickar mitt innan söndag? vet att du ville ha det innan fredag men jag har jobbat.
:mad:
Idag kom det ett mail där det stod att hon vore tacksam om jag kunde skicka powerpointen till henne så hon kan läsa på inför seminariet (eh jaaa -vi andra väntar liksom på dig så att vi också kan läsa på??) + en bifogad fil med hennes bidrag. Och här börjar det roliga... Hennes uppgift var att utifrån våra anteckningar från när vi diskuterade boken i grupp, svara på två frågor/kapitel på två kapitel = fyra svar. Hon har producerat 3 rader text -som svarar på EN fråga, dessutom fel svar till fel kapitel.

:mad::eek::devil:

Behöver jag nämna att jag jobbar 56 timmar mellan torsdag kväll till måndag lunch? och har ett par timmar hemma när jag skulle gjort klart detta????

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 636
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 957
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30