Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL
på att korkade jag lyckades tanka diesel i jobbilen som går på bensin. Turligt insåg jag misstag så det kom bara i 3 dl så jag hoppas bilen ska klara sig :crazy:

KL
på att korkade jag lyckades tanka diesel i jobbilen som går på bensin. Turligt insåg jag misstag så det kom bara i 3 dl så jag hoppas bilen ska klara sig :crazy:

Så länge du tankade full tank med bensin, så brukar det inte bli några problem! Kör upp några liter och fyll på med bensin igen - låt den inte gå så långt att lampan lyser! :)

/Har vimsiga kollegor som gjort detsamma. :D

KL

Jag är irrterad på munsår. Munsår, munsår, munsår, på sämsta tänkbara del av läppen. Stackars mig! :(

Min huvudvärk. På snön. På att jag är hemma idag. På att det är stökigt och att jag inte orkar göra något åt det. På att jag är tjock.

Och så vidare.

På Ben & Jerrys. Det finns EN ENDA smak jag gillar. Och den förstör mitt jävla liv. Har strax ätit tre. Sen i fredags. Och allt jag vill är att köpa en till så fort den här är slut. HNGFHSFGNDGH.

Men, äter jag bara sån + gröt så blir ju kaloriintaget okej ändå :grin:
...kanske inte en lösning på problemet trots allt.

På att det snöar, är kallt, halt som bara fan och blåser.
På att jag ser ut som hej kom och hjälp mig känner jag, vill också vara smal, snygg, sval och fin hy som andra. Blä.

*gnäll gnäll*

Jag fryser, det snöar, jag är förkyld för fyrtioelfte gången, det snöar, det snöar. Det snöar.... :crazy:

kl

Jag är trött och riktigt irrierad på förståsigpåare som dessutom vet bäst om psykisk ohälsa, trots att de själva aldrig upplevt det i den utsträckning att de vet vad de pratar om. När de dessutom kommer med råd om hur man mår bättre, blir jag bara grinfärdig och helt stum då de inte har någon som helst koll på hur JAG mår.

*kl*

På att jag är världens sämsta djurägare. Åkte in med marsvins grabben idag, för han behöver antibiotika pga (den exploderade!) varbölden.. Då hittar dom en till på han!!!! Hur fan kan jag ha missat den gigantiska knutan??? Sen höra han skrika.. Fy fan..

Sämsta djurägaren ever.

KL

På att sambon svor på att det är INGET fel på skinkan som varit i kylen några veckor öppen för bäst före datumet hade inte gått, åt två mackor i morse med skinkan och tog inte lång tid innan magen kändes som den skulle begära skilsmässa och jag fick gå ifrån ett möte på jobbet för att rusa på toa :eek:

KL

Kill me slowly.

Ägnade en halvtimme åt att skriva ett dödligt långt blogginlägg. Snackar typ reportagenivå nu. Med djupa åsikter. OCH DET VAR SÅ JÄVLA BRA!!!

Vad tror ni händer?

Allt försvinner såklart. Orkar. Inte.

Hur gick det med marsvinsgrabben? Vet inte hur andra normalt sett brukar göra, men jag tycker att du är en BRA djurägare som faktiskt åkte till veterinären med ett marsvin! Säkert många som inte tar det ansvaret och gör proceduren kort (och billig) med ett sådant litet djur.

Tummen upp till dig (och förhoppningsvis att pälsbollen kryar på sig)! :bow:

Jag är trött och riktigt irrierad på förståsigpåare som dessutom vet bäst om psykisk ohälsa, trots att de själva aldrig upplevt det i den utsträckning att de vet vad de pratar om. När de dessutom kommer med råd om hur man mår bättre, blir jag bara grinfärdig och helt stum då de inte har någon som helst koll på hur JAG mår.
Jag känner med dig, eller vad sjutton man säger. Sådant där stjäl så jäkla mycket energi trots att man egentligen verkligen inte bryr sig. Hoppas du hittar något sätt att stänga bort deras ord på eller ännu hellre slippa dem helt.

kl

Män. Män. Och åter män. Inte på "män är djur"-sättet, hade jag varit lesbisk hade det förmodligen varit "kvinnor, kvinnor och åter kvinnor" istället. Men nu är jag inte lesbisk, så därför: Män.

Irriterad på mig själv för att jag blir paranoid för att det satt en liten spik i min ytterdörr, min hjärna gick på högvarv och tänkte att dom märkt ut mig och min lägenhet, scary! Eller så är det bara så att jag inte sett att spiken suttit där innan och att den faktiskt satt i den höjd så att det skulle kunnat hänga en krans där eller något tidigare. Men nej, inte enligt min hjärna. Har ändå bott här i ett år men inte sett den innan. :o

Word.
Och känslor. Pfft på alltihopa.
Ja. Eller vänta, känslorna kan jag leva med, men det hade liksom inte gjort något om de relevanta männens känslor kunnat samarbeta och synka lite med mina också. Pfft.

Men nu kan ju han få sitta där i ett par dagar utan svar på sitt jävla SMS och tro att jag hatar honom för omväxlings skull. Jag hoppas fan att han gör det. (Gud vad det känns som om mitt resonemang och handlande gör situationen så mycket mer okomplicerad och smidig!)

KL

... att jag har slarvat bort min JÄVLA bilnyckel. Kan med andra ord inte ta mig hem och SOVA, något jag har längtat efter att få göra hela förbannade dageländet. Och så måste jag upp apatidigt i morgon såklart. Helvetes jävla AH! :cry:

Du får se det som att det är en sån märkning som Moses gjorde på gossebarnens dörrar - de som hade märkning var de som överlevde :D :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 642
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 959
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama