Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

På denna eviga ångest. Jag pallar fan inte..
Och antingen har jag hittat en till varböld på grisen eller så är det en tumör.. Ringa vet. på måndag IGEN. Great.

Sätta mig ett hörn och böla, oh yes.

På en människa på min fb.. Senaste 5 inlägg har handlat om hens unge (inom loppet av 10h), på ett väldigt negativt/konstigt sätt.. Detta är liksom inte första gången sånhär har postats.

Ex.
x = Henoms barn

-Ensam med x idag och börjar bli förkyld. Någon kom och döda mig.
- x söker ett nytt hem. Ingen som är intresserad?
- Jag hatade att vara med x när xs var jätteliten, för då var det obekvämt & obehagligt. Nu står jag inte ut med x, pga x's energi. Kan någon hämta henom?

VARFÖR SKAFFADE DU BARN? Gaho. Visst att man lägger upp såntdär på liiiite skoj, men detta börjar ju nå ganska osmakliga nivåer.. :crazy:

men hallå :eek:

KL
På att facebook inte funkat i mobilen sen sist jag uppdaterade appen, failbook är ett bättre namn.

*kl*

Till denna dag måste jag även tillägga: Idioter på tvättstationer (åt bilar då.)
Jag ska fan skaffa mig en mercedes, för då får man tydligen gå före i kön...

Frågar vad han håller på med, då kommer han med någon förklaring att han tvättade frugans bil innan och hade "paxat" den stationen. Vi andra stod i kö (Jag var först i kö av 10 st.. Hade typ redan väntat 25 min.). Förklarar för han att vi andra väntar och vill faktiskt också ha en chans att tvätta. Detta la jag fram på ett schyst, korrekt och enkelt sätt.

Då går denna totala främling i personangrepp mot mig och säger hur ful min bil är? Ger mig en konstig kommentar med att tydligen har jag råd till ett par Rayban solglasögon, men inte en ordentlig bil? Whaaaaaat theeee fuuuuuuck? :cool::eek: Jag vände på klacken...

/ Tjej med ärvda Ray ban's ifrån 90-talet. Bilen är också ifrån 90-talet, men är lätt den mest välskötta du kan hitta i sverige av den modellen..

Usch. Jag hoppas verkligen allt går bra med ditt marsvin!

kl

På att jag för två år sedan tyckte att jag var tjock när jag såg ut såhär. Och på att jag hade så jävla dålig självdisciplin att jag tappade allt och gick upp massor istället. Fy fan vad jag skulle vara lycklig om jag hade den kroppen idag. Herregud jag hade mellanrum mellan låren och jag hade revben och axlar och armar och vad FAN hjärnan. Blä. Ut och springa, ja.

p1000214.jpg

*KL*

Jag är irriterad på folk som prioriterar helt jävla åt helvete. Om du har möjlighet att påverka MASSVIS med folk i VIKTIGA frågor så TA den möjligheten. Slarva inte bara bort den bara för att du har det bra. Blääääääää

kl

Folk som motiverar sina åsikter gällande andras kroppar med "killar tycker (inte) att det är snyggast". Nähä, och? Varför i hela världen är vad männen tycker det tyngsta argumentet för hur en kvinna bör vilja se ut? Jag orkar inte. (Och sedan får man väl tycka att jag hycklar nu eftersom jag alldeles nyss skrev att jag vill vara ett sexobjekt, men jag ser det inte som värre än att glamma till sig när man ska ut och ragga; Det gäller ju min personliga vilja för mitt personliga syfte och inget jag går runt och motiverar andra med.)

*kl*

Mänskligheten. Helt random människa kom fram till mig när jag rastar hunden. Och bara vräker ut sig "VARFÖR HAR DU HELSTRYP PÅ DEN LILLA HUNDEN? ÄR DU HELT DUM I HUVUDET?" Öhm? :confused: Är det inte bättre att fråga varför på ett schyst sätt?

Anledningen till helstryp: Det ligger mjukt och skaver inte emot hans sköra hud + exem på halsen.. Ett halsbands som alltid är löst, inte skaver och låter hans hud andas vs. ett som alltid ligger emot, snurrar rundor mm. Grabben drar ALDRIG, så han blir knappast strypt. Sele fungerar inte, för han tycker det är obekvämt.. Svåååårt val. :cool:

KL

På att jag känner mig som en usel, usel, USEL ryttare. Det är inte ett dugg roligt. Kämpar mig dösvettig varje pass och känner ändå att det bara går dåligt vareviga gång. Jag är nöjd över mig själv i övrigt - men just i ridningen vill jag mest bara gråta för att jag känner mig så usel.

Jag tror man lätt granskar sig väldigt kritiskt när det gäller ridningen, det gör jag också. Tror du tänker för mycket så att det slår knut på dig.

KL
På att min bil inte startade imorse, fick gå till jobbet och kom 45 min efter att jag hade tänkt börja. Måste nu köpa ett nytt batteri som kommer först nästa torsdag. Blä blä blä.

Kl

Irriterad på att varje gång jag vaknar till på natten/innan jag ska gå upp ligger jag sedan vaken i ca en timme med hjärtklappning, andnöd och ett helvetes tryck över bröstet.

Så när jag väl lyckas somna om sover jag längre än jag skulle egentligen. Fan då.

KL

På sambon som ligger och sover och vi ska titta på hus kl 11 :crazy:

KL

Vad är jag inte irriterad på?
Jag har haft "innan mens-värk" i flera dagar nu, men mensen kommer fan aldrig. Det värker i höften så jag knappt kan gå. Jag har en inflammerad hårsäck på stortån. Ena nagelbandet har blivit infekterat och är ungefär tre gånger så stort som det borde. Jag är sugen på godis men tycker inte det är speciellt gott. Mina eksem har gått banans och fjällar så mycket på ögonlocken att glasögonen äcklas igen av hudflagor. Hästen brunstar som tokig och går inte få kontakt med. Försäkringsbolaget har slarvat bort två fakturaunderlag. Vi ska till Barcelona över påsk och insåg precis att vi inte har bokat något bagage (det var man tydligen tvungen att göra vid bokning av resan), och därför inte kan ta med oss med än handbagage och därmed kan jag inte ta med mina krämer och smörjor till eksemen.

Ja, det tror jag också. Det märktes nämligen tydligt när jag skulle tömköra för två veckor sedan, var evigheter sedan jag gjorde det sist och jag klarade inte av att hålla i pisk och tömmar samtidigt, det blev för mycket i hjärnan. Tränaren märkte att jag blev väldigt "flummig" när jag tänkte för mycket, men att det gick klockrent när jag väl höll totalt fokus.

Idag gick det bättre, för jag kände mig helt modlös innan och kände att om det går åt pipsvängen bryter jag ihop, så jag orkade inte bry mig om nånting och helt plötsligt gick hästen klockrent! :eek:

*KL*

Att jag har behövt sitta och lyssna på min far när han sitter och snackar skit om de som mår psykiskt dåligt (och att de tinte finns, fast han är ändå expert på't och vet hur det ska lösas :crazy:) samtidigt som han är helt ovetandes (eller ja, han skiter i att bry sig/komma ihåg/hör inte det han inte vill höra) om att hans dotter har gått/går igenom just detta just nu. . .

kl

På alla som någon gång någonsin i något sammanhang på något vis gillat, främjat, skrattat, spritt eller lett åt grumpy cat. DET VAR FÖR HELVETE INTE ROLIGT DEN FÖRSTA GÅNGEN OCH 145 321 021 451 MEMES SENARE ÄR DET FORTFARANDE INTE DET!!!

*andningspaus*

:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
22
· Visningar
1 774
Senast: fijja
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 960
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30