Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Att jag tydligen räknat fel på precis allt den här månaden och jag får tydligen inte sjukpenningen jag borde vara berättigad till, fick överklagan avslagen för läkarintyget kom inte in i tid (MEN HUR FAN SKULLE JAG KUNNA SKICKA DET TIDIGARE NÄR JAG INTE FICK NÅGON TIDIGARE LÄKARTID DÅ), så nu sitter jag efter att ha betalt hyran med 4 öre på kontot, har alla räkningar obetalda och får ställa in precis allt jag planerat under den resterande månaden. Däribland nämnda Londonresa som verkligen skulle göra hela det här året.

Jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att alla på FK som varit inblandade i detta dör plågsamt i en tragisk trafikolycka. Eller deras familjer, och utan att någon kan hållas skyldig för olyckan. Så får de veta hur det känns att få vardagen slagen i spillror utan att en jävel av de ansvariga bryr sig.

Men vad ända in i jävla HELVETE fick du ingen tidigare läkartid SKA de ju inte kunna säga att saker kommit in försent VADFAN.

Då är vi två! Speciellt på alla påskkärringar som kommer och knackar på! :o:mad: Jag har för det första inte ens godis hemma,för det andra så har vi två hundar och en liten bebis,så fort dom knackar på så börjar hundarna skälla,och bebisen vaknar....:crazy:

Jag skiter i att öppna bara,så om det inte vore för bebisen hade det varit skit detsamma,då fick dom väll knacka bäst dom ville men nu vaknar ju han varenda gång...

Jag HATAR dessa ideér om att gå och knacka dörr och tigga godis! :mad:

Irriterad på att min kväll ser ut såhär:

Ut och slänga sorteringssopor.
Ut och hänga upp tvätt.
In och vänta på att det blir dags att gå ut igen för att hämta in tvätt.
och innan dess ska jag slänga sopor om jag inte får med mig det ut nu första rundan... ibland hade det varit lättare att vara två.

Sedan ska jag om jag orkar ställa mig i duschen.

och så har jag huvudvärk.

mjeh...

*kl*

På att jag i onsdags köpte skor hos Åhléns. Jag prövade en höger och en vänster. Med mig hem får jag två högerskor :mad: :mad: :grin:

På att jag köpte fel BH-storlek. Håller tummarna för att det går att byta, annars har jag slösat över två studiebidrag på icke användbara underkläder! :cry: :cry:

Hela lördagen kommer gå åt att springa runt och byta :mad: :(

Alltså, det går så bra för dig :rofl:

KL

På att mitt högra öga är kraftigt synnedsatt. Håller jag för det friska ser jag knappt TVn, och då har jag ändå en 40-tummare :grin:

kl

Irriterad på att stallbesöket idag inte gick som jag hoppats, och på att jag mår illa...

KL

Jag är irriterad på att jag hamnat i en sån sjuk dåligt självförtroende-period och låter det påverka typ allt jag gör. Jag har haft ett helt klockrent underbart dygn och har fler sådana på g, men ändå sitter jag är och är på smådåligt humör för att jag ser hur ful jag är på alla bilderna som togs, hur tjock jag ser ut, hur mycket finare alla andra är, att den där kjolen inte var så jäkla assnygg trots allt, vad mycket konstiga saker jag säger ändå, hur jobbig folk måste tycka att jag är osv osv osv... Oftast tycker jag en av de där sakerna åt gången, men nu har verkligen allt attackerat mig på en gång och jag känner mig både ful, tjock, otillräcklig, konstig och otrevlig. :(

Känner igen mig alltför väl. Jag hatar egentligen ordet, men: Peppkram och hoppas att du mår bättre snart.

kl

Irriterad på att jag aldrig, ALDRIG kan inse att jag inte kan dygna utan att förvandlas till ett fullfjädrat Lordimonster. Hjärnan ba "okej det kanske inte gick förra gången, men den här gången kommer du må skitbra och vara aspigg!" och jag: OK. Och så sitter man här igen, kvicktänkt som en notorisk haschtomte och med irisarna dolda någonstans under de hängande ögonlocken och de rödsprängda vitorna. Great job!

kl

Irriterad på ALLT! Jag blir fanimej GALEN!!!:cry::cry: Hur hamnade jag här liksom?!!:cry:

Stormkast: Tack, det var gulligt av dig! Peppkram lät gulligt tycker jag, och jag känner mig faktiskt lite bättre till mods idag :) Jag tänker för övrigt lägga ditt uttryck "kvicktänkt som en notorisk haschtomte" på minnet, det lät vansinnigt roligt!

Got2Be: Det verkar inte gå vidare bra för dig just nu... Vet inte vad det handlar om, men hoppas att allt löser sig till det bästa för dig!

KL
På att det blir världens smäll när jag ska stoppa i kontakten till TV:n. Trodde det bara var säkringen som gått men nejdå TV:n gick sönder och luktar bränt nu.. Jävla skit.

kl

På att jag bor i Dalarna. För jag skiter i hockey, jag tycker inte om hockeyspelare och jag ogillar hockeynördar. Ergo: Dalarna, och därtill bara ett par mil från Leksand, är rena helvetet just nu för någon som inte bor i en madrasserad cell. :devil:

KL

jag är irriterad på att jag ställde fram klockan på mobilen, fast den tydligen hade gjort det själv redan.Vill inte äta frukost för tidigt, utan brukar äta vid nio, så nu får jag vackert vänta. Blää.

//r

Nej just nu är det en riktig bergochdalbana.
Det är en viktig tid, en tid som får mig att växa, men samtidigt en pissjobbig tid.

kl

Irriterad på att jag flyttat ut xboxet till stora tvn och nu upptäcker att den är så jävla mörk att jag inte ser NÅGONTING. Jättebra för fps. Verkligen. Suck.

Allt som har med ljus att göra är numera uppvridet till max, men det hjälpte inte ett skvatt. Muttermutter. Och den bra boken är just utläst.

Irriterad på detta:

734511_4571343557332_1611392090_n.jpg

Och det faktum att det gör att jag ser så här bra:

suddig_vaeg_53701777.jpg

Måste således hålla för det sjuka ögat för att se ordentligt. (Ja, om man har mycket nedsatt syn på ena ögat så ser man dåligt på båda när man tittar med båda samtidigt)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 846
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur