Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Ja, massor av kram, ingen ska behöva stå ut med sånt.
Idioter :mad:

Irriterad på att jag legat i sängen i 11h och det känns som att jag sovit i kanske.. 3? Drömt, vridit och slängt mig runt, svettats som jag vet fan inte vad. Så jävla värdelöst. Säger upp mig från den här dagen.
Skitnatt.

KL

jag är irriterad på samma sak som igår, att jag ite tar tag i mitt liv och att jag är för lat för att gå ut i finvädret.

//r

Irriterad på att påskliljorna och vårblommorna var slut i blomsteraffären, jag som hade tänkt göra så fint på balkongen!
Och irriterad på att jag inte sätter igång och pluggar snart.
Och på att Boxeeboxen krånglar.
Och på att jag inte vet hur jag ska plantera alla mina blommor. Att jag inte har tillräckligt många stora krukor och tillräckligt stora utrymmen för dem.

KL
På att det ska vara en jävla massa bök med min trasiga TV. Lyckades precis få ner den i kartongen i alla fall men vet inte alls hur jag ska lyckas få in kartongen i bilen själv.. Less som bara den på att alla mina grejer går sönder..

Är också väldigt irriterad på att jag beställde en bok till min tenta på fredag förra tisdagen, när det har varit påsk har den såklart inte hunnit komma än, bra tänkt där..

KL

På att jag haft en värdelös kryssning och som pricken över i sitter fast i en helt stillastående bilkö i Södertälje.

Life is fabulous.

Nej vad tråkigt, jobbigt med bilkö också.

Irriterad på att vårat internet och tv krånglar som tusan hela tiden.
Tycker bara det ska funka. :p

Lite irriterad på mig själv för att jag typ har... kärat ner mig, så här sitter jag och tänker på när han och jag ska ses nästa gång, vad vi ska göra, om han kan hålla om mig sådär mysigt igen som han gjorde när vi somnade på soffan. Men jag som inte skulle bli förtjust i någon, inte på minst ett år som jag sa, äh, så gick det med det. Lite mysig känsla trots allt och även om det som så stannar på vänskaplig nivå men med "hålla om ibland"-mys så är liksom det helt ok. :love:

Kl. Äger 17,99 spänn på kontot, behöver tvätta men hittar inte mitt tvättkort. Tvättmedlet är för övrigt slut och underkläderna snart med. Giv mig styrka.

Krånglar det än? :p Har för mig att du skrev nåt om det på FB för ett tag sen?

Vill göra ordning min balkong med ;) Står liksom sopor och en stol där ute :p I princip inget mer.

kl

Irriterad och ledsen för att jag just fick ett mail från någon på facebook (en anv utan någon som helst info antagligen skapad bara för detta syftet...) där det stod hur värdelös, äcklig, fet och ful jag är och att det inte finns något med mig som är det minsta bra eller snyggt. :cry: anar att ett ex har med detta att göra... usch, det gjorde inte självförtroendet bättre direkt... :( vill bara ut och gå av mig alla jävla känslor som nu kom fram. Pizzan jag nyss åt vill jag bara kräkas upp igen. FAN. :cry:

Fan är det för jävla fel på den människan? Ta inte åt dig! Ruska av dig och tänk: Ja det var ju kul att människan är så patetisk och inte har något bättre för sig att göra.

Just nu är jag irriterad på min chef! Och att man i den här branschen ska behöva kriga för sin rätt till mat, rast och sömn.

Min balkong är jättefin nu!

Men jag är irriterad ändå. På allt och ingenting.
Näsan rinner, och jag som trodde det var snor blev minst sagt irriterad när jag insåg att det var blod. Jag fick spontan-näsblod. Heja då!
Jag är kaffesugen men har redan druckit två stora koppar sen kl 8 i morse. Borde inte ta en till.
Dessutom är jag kissnödig. Jäkligt kissnödig.

Men, läskigt med näsblod, hoppas det gick fort över.

Ankpower: Men =( Förstår att det inte var kul, men jag säger som doglover, försök skaka av dig det och det är den personen som borde ha bättre saker för sig.

//r

Att hunden fick testa blötfoder som faktiskt lät vettigt (70% kött) blandat i sitt vanliga torrfoder, reaktion - inleder dagen med diarré och har nu kräkts..

kl

..att min balans suger och att jag gjort sönder ett eller flera revben på högersidan men inte har tid för att vila eller ta ledigt från jobbet.. tjohej.

kl

På att jag inbillade mig att det skulle fungera med min häst idag.
Folk som påstår att hästar inte kan jävlas skulle ha sett min nu. Rent djävulskap och trots, allting. Så gick jag förstås från ridhuset och skrikgrät och försökte schasa bort hästen, ville att hon skulle gå hem till stallet utan mig. Men nej. Hon följde efter mig, jag försökte springa ifrån henne, då sprang hon efter, när jag sparkade iväg ridhjälmen in i skogen och gick och la mig i en driva och grät stannade hon på stigen. Men i ridhuset bara jävlades hon, varje sekund. Jag hatar henne. Så otroligt mycket. För att hon förstört mitt liv.

Och så satt det ryttare på fina dressyrhästar där och tränade passage och så var det jag och min värdelösa travare som inte ens kunde gå efter spåret. Sakerna jag skulle kunna göra för att också äga en riktig häst och inte behöva sluta varje dag i stallet kräkandes och gråtandes... :cry:

Men vad jobbigt. :(

kl

Mötte exet idag, jag vände inte bort med blicken eller ens sänkte den medan han kollade ner i marken och såg ut som en skamsen hund. Är irriterad på att jag NU känner känslorna komma fram, absolut inget så som att jag saknar honom nu, känner ingenting alls för honom längre - men, ångesten som jag kunde tränga undan innan när vi sågs kröp fort fram nu, det är ilska jag känner, jag vill slå och skrika på något. åh!

tack för övrigt till er som sa bra/stöttande/fina saker ang mailet jag fick tidigare i veckan. :bow:

Senast ändrad:

kl

Jag är sjukt irriterad på mig själv som råkade klicka hem en aktion på T som jag inte ens skulle buda på! Bara in och kika och ett hjärnsläpp senare..

Jaja, det är bara att skjuta mig själv i foten och lära mig läxan att hålla reda på fingrarna så jag aldrig trycker på köp nu knappen igen.

*ska gå och banka huvudet i väggen nu*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Wingates
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 961
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 127
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama