Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Irriterad på att jag har så ont i händerna. Den där bildörren på fingrarna igår hjälpte ju inte. Och på att jag VILL INTE plugga. Just nu känner jag att jag är nöjd om jag får F i allt sålänge jag inte blir återbetalningsskyldig... Woo.

KL

På att köket tidigare var städat och fint, sedan blev det kvällsmat osv och nu syns det inte. Suck. Bara och börja om igen, som vanligt ställs allt bara på hög i väntan på att jag tar det. Blööö tycker sambon kan ta det ibland också

kl

Irriterad på att jag aldrig kan få upp bilder här och inte hittar tråden om hur jag gör heller för den delen... :( en offentlig profilbild på FB bör jag väl kunna lägga upp här utan problem egentligen va? Bara jag vet hur jag ska göra haha. :p

Glädjedans! Nu gick det visst!

Senast ändrad:

kl

Irriterad på att jag plötsligt fått för mig att jag inte vill till London nästa vecka. Jag har lagt runt 3500 på den resan och peppat i en månad. Kul.

*kl*

På att människor ringer ifrån jobb och frågar hur vissa grejer fungerar/hur det ska vara. Förhelvete, jag är ledig idag. Ganska förståeligt när jobbtelefonen direkt skickar dig direkt till röstbrevlådan och vid sms "Att jag är ledig och tillbaka på måndag". Ring då fan inte till min privata telefon.. Prova ringa chefen eller annan kollegas jobbtelefon..

Gah. Varför är det alltid såhär när jag tar ledigt ...

Åh, kul! Förstår att du blir irriterad.

kl

Irriterad på att jag har halsfluss, är hungrig och längtar tills föräldrarna kommer hit och hjälper mig med storhandlingen, det hade jag INTE fixat själv i mitt tillstånd nu känner jag och det ekar verkligen tomt i kylskåpet. :(

DET VILL DU VISST.
Bara så du vet. London + Kaizers, förstå bitterheten annars.
Epic times await.

Och jag är irriterad på att jag har så otroligt ont i huvudet.

Det är ju det jag inte vill. (Här skulle det vara en ledsen smiley, men jag har tydligen inte lagt in bildadresserna till de gamla smileyerna på mobilen.)
Känns bara inte värt det när jag vet att jag kommer gråta bort hela morgonen och må dåligt resten av dagen och åter påminnas om exakt hur värdelös jag kan känna mig.
Skit.

Men låt helgen gå och ta ut alla aggressioner! Beslutet måste trots allt inte tas idag, eller ens imorgon. (:

OCH SÅ HAR JAG INTE SPARAT SAD-SMILEYN ÖVERHUVUDTAGET. Nu är jag irriterad på det också.

Nä, men grejen är att jag verkligen inte tror att det går. Jag började precis gråta bland folk av bara tanken på exakt hur mycket ångest jag har över precis allt med London och Kaizers, och jag har inga aggressioner att ta ut, bara en jävla massa trötthet och olycka att... jag vet inte, dras med.

Förlåt för all negativitet men jag orkar bara inte med mig och allt jag är och har gjort.

Irriterad på att jag fortfarande är jättesjuk, varit sjuk sedan i måndags och jag blir bara mer och mer frustrerad, nu har jag tappat rösten med och säkerligen gått upp x antal kilo. Det är inte kul någonstans. :( Jag vill kunna äta rätt, träna och njuta av solen! :(

Irriterad på att jag fortfarande är jättesjuk, varit sjuk sedan i måndags och jag blir bara mer och mer frustrerad, nu har jag tappat rösten med och säkerligen gått upp x antal kilo. Det är inte kul någonstans. :( Jag vill kunna äta rätt, träna och njuta av solen! :(

Ska vi bilda klubb?

Jag är irriterad på samma som ovanstående, samt att jag har kommit på en massa saker som jag inte alls har koll på och som jag vill veta allt allt allt om! :p

KL

Irriterad på att jag just lyckades krossa min sista fungerande lampan. Nu bidde det mööööörkt!

Njae jättesjuk är väl kanske att ta i, men jag har ont i halsen, en förlorad röst och hostar som en annan kolpatient... Och jag brukar vara jättefrisk annars! :p

På tal om hosta! Nu har jag hostat så jag fått huvudvärk, seriöst! Nu kallar fasen sängen.

KL

Irriterad på att "kiss-trollet" som med jämna mellanrum startar nya nick och nya trådar om att kissa på offentliga platser är tillbaka igen :p!

Har anmält den nystartade tråden till moderatorerna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 892
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama