Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

:rofl:

kl

Just nu är jag irriterad på att började svettas under armarna av upphetsning!

Irriterad på min satans förkylning som aldrig ger sig.
Den hindrar mig från att träna, gå till massören så man kan röra sig som Mirre 27, inte Agda 95. Att min nacke värker vilket den lär göra tills jag kan gå till massören. Blöööhöö. :banghead:

Köpte en bok. Behövde den snabbt så jag betalade direkt till personens konto så de kunde skicka den snabbt. Jag fick aldrig boken, mailade personen som svarade att de blandat ihop min adress med en annan och sålt boken till nån annan. Jag skulle få tillbaka pengarna men det var en vecka sen. Mailade igår och idag, inget svar....

Irriterad över att precis efter man gjort en anmälan så får man svar från personen.....
Får hoppas att jag verkligen får tillbaka mina pengar nu :meh:

kl

På samma sak som jag skrev om i dumma frågor-tråden häromsistens: Att alla främmande ungar ska klänga och stirra på MIG. Har nu haft en typ tvååring som stått framför mig och tittat storögt i fler minuter och jag bara kryper ihop mer och mer och försöker hålla mig undan. Uhhh.

+ att min gamla flygrädsla som vanligt sätter in såhär en timme innan avgång. Jag är just nu rasisternas rasist som blänger misstänksamt på alla av utomeuropeiskt ursprung (exklusive mig själv då) och vill typ byta flyg. Saker som händer när man tittar på United 93 dagarna innan man reser.

Kl

Stör mig på att två visdomständer tycker det är en god idé att växa ut samtidigt och gärna där det inte får plats. AJ!

Är det sändningar därifrån idag?
Bra att jag har koll :meh: Men det går väl och se senare på nätet gissar jag.

Jag är irriterad på samma som alltid.
1. Förkylningen
2. Min nacke

Har dock lite kul åt grannen som klipper gräset, lite tidigt va? :p

KL

Just nu grinar jag som ett barn för att dagen redan varit åt skogen. Och klockan ringer inte förrän om två timmar. Fantastiskt.

Min hals kliar något så fruktansvärt och rethostan vill inte ge sig så jag har legat sömnlös hela natten. Minimannen tyckte att 4.00 var en bra tid att be om Mjukmat och har tjatat sen dess. Nu till sist gav jag med mig, vilket höll honom tyst i ungefär en minut för nu vill han ha mer.

Inte nog med det väljer katterna att ge mig hjärtinfarkt genom att kasta datorn i golvet. Som jag för övrigt hoppas överlevde.

Kl. På att jag inte vågar springa eller köra benpress. Stukade fotleden i lördags och det känns lite fortfarande.

Jag började gråta när min laptop åkte i golvet, så jag vet hur det känns :p Krya på dig.

Att halva mitt ansikte och hals är täckta med andra gradens brännskador.
Av solen.
I ENGLAND. Vadfan.

Åh fy fan. Vad sa de på VC då, har du fått något mot det?

kl

Irriterad på det som jag tjatat om till Lightzone i månader och ffa igår, dvs. att jag är övertygad om att specifikt folk hatar mig av diverse anledningar. Det spelar ingen roll att all min logik egentligen säger att vad fan Stormkast, hur många människor i din bekantskapskrets tycker att folk är horor och dumma i huvudet för att de legat med en eventuellt moraliskt sett olämplig person, och att svaret på frågan är "ingen", jag nojar och har ångest och mår skit ändå. Trots att berörda "specifikt folk" dessutom är 1400 gånger mer politiskt korrekt än vad de mest politiskt korrekta människorna i min umgängeskrets är. Men ja. VARFÖR SLÄPPA SKITSAKER NÄR MAN KAN NOJA I ETT HALVÅR ISTÄLLET?! :banana:

Jag vet inte om jag är irriterad eller om jag bara är oroad men det går någon typ av epidemi där kvinnor (utan liv) tapetserar nätets olika forum med bilder på sina akrylnaglar.
Ordet som hänger i luften är: Varför?

Aaaj! :crazy:
Är det så varmt där nu?

Stormkast: Låter jobbigt det där.

No1: De har inget annat att lägga ut bilder på? :angel:
Men jo, det är ett lite märkligt fenomen.

Lika som att folk på fb lägger ut bilder på vad dem äter. Ideligen, vem bryr sig liksom?

Är så satans jävla less på min hals!
Den gör ONT! Kan knappt vare sig prata eller svälja, eller jo jag kan men det gör ont som satan. Känns som jag svalt frätande syra, taggtråd eller liknande :crazy:
Buhu

Senast ändrad:

Dessutom har jag fläskläpp efter att ena sonen slog en bil i nyllet på mig idag, börjar gå ner igen nu dock.
Munsår eftersom mina läppar är så torra, måste andas med öppen mun för att jag är så täppt. Så varje gång jag gapar gör det svinont.
Behöver verkligen gå till massören och mjuka upp min stela nacke, men det kan jag inte förrän jag är frisk.
Suuuhuuuuck! :meh::cautious:

Kl
Irriterad på att jag måste vara vaken nu och att jag har ont i huvudet.

kl

Jag är så jääääävla irriterad på NiQuitin-reklaman där det är någon kille som sitter vid ett bord och det är ett litet mini-band som spelar för honom samtidigt som man hör "(blablabla något)... så sluta röka, och börja fira, med personliga fester från The NiQuitin Celebration Institute!"

Personliga fester från The NiQuitin Celebration Institute? Alltså snälla... Kräks lite i munnen varje gång jag hör den jävla reklamen...

kl

på att jag alltid ska lyckas skära mig nere vid fotknölen när jag rakar mig.. nu lyckades jag även göra det på båda benen! Tur man hade plåster hemma -_-

Irriterad på att jag känner mig så jävla ensam sedan jag blev singel, trots vänner och familj så sitter jag här med ångest för att ja, jag är ensam ikväll och det bara gnager i mig... jag ogillar att jag just nu bor så långt ifrån alla. Att smita hem till mor och far en sväng hade liksom suttit fint...

jag vill inte vara ensam! :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama