Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag har kollat i två webläsare och fått samma summor, så tyvärr.

Åk inte. Förfan.
De kommer spela i en kvart och du kommer hata livet om du lagt en miljard på det. Usch, vad har hänt med min inställning.

Brb, ska styra upp det här.

Får jag sadeln såld åker jag for real. Det mest praktiska/billiga alternativet är annars att lägga 4000 på att åka till Northside, stå bland en massa fulla danskar och se dem spela i en kvart innan jag åker till flygplatsen (eller mest troligt: står kvar och gråter, alternativt blir jättefull, gråter och ringer honom en miljard gånger) för att DET DÄR ANDRA JÄVLA SKITBANDET AV ALLA VÄRLDENS BAND SPELAR PÅ EXAKT SAMMA KVÄLL OCH HUR SVÅRT VAR DET ATT LÄGGA DEM PÅ TYP LÖRDAGEN ISTÄLLET OCH DET FINNS INGEN GUD BUHU OSV.

Men vad fan. Med eller utan 10 000 på en dagstripp till New York ska jag få till något. Gärna utan dumma danska band på samma dag.
mad.gif

Och kan folk sluuuuuta klicka gilla på inlägg och annonser på FB? Vad är grejen? Sluta ge mig en avisering och få upp mitt hopp!

Edit: Och däääär ser jag att The Floor is Made of Lava, Spleen United och Peter Sommer spelar på samma nämnda dag. Varför, Northside? Varför gör ni på detta viset? Kan ni inte bara byta Det Dumma Bandet mot Imagine Dragons istället? Eller Kashmir? Eller Ellie Goulding? Eller The Flaming Lips? Eller Gogol Bordello? Eller Bloc Party? Eller Modest Mouse? Eller Trentemøller? Eller helvete vilken lineup de har i år.

Senast ändrad:

KL

Jag har fått munsår, en vagel i ögat och en finne i näsan.

Heja mej.

KL
På att jag börjat snegla på valpkullar som föds nästa år och hittat en kull som jag verkligen vill ha valp ifrån.. Ska.ju.inte.skaffa.en.hund.till.än

Just nu är jag irritera på att STORMKAST INTE HAR RÅD MED STOCKHOLM OCH KASHMIR PÅ LÖRDAG. Hör du det?!

Men apropå något helt annat så spelar Veto och TFIMOL tillsammans på fredagsrock 20sep!

Jag är irriterad på att jag varit vaken sen sju imorse. Pigga jävla pojkvasker. Å andra sidan fick jag ju nöjet att se den ypperliga filmen "Lesbian Vampire Killers" ahaha...

Men jag har fan inte råd med Köpenhamn i september pga. Kaizers och att jag redan då lär börja spara inför Skambankt som förhoppningsvis släpper nytt och turnerar 2014. Buhu.

Irriterad på att jag inte vågar säga till tidigare nämnda PS3-bekanta som ville träffas på fredag att jag fan också vill träffas. Hurra för min handlingsförmåga när någon av det motsatta könet visar intresse för mig!

Turnera får de FAAAN ta att göra tack så mycket.
och du kan va 'har inte råd', men visst. VISST!

Jag är irriterad på att Stormkast inte hasplar ur sig ett "Kan förresten ses på fredag, vore trevligt!" (;
Övertrööött

Ja, och den där Sverigespelningen får också hemskt gärna bli av även om jag kommer att bosätta mig på nattåg och flygplatser i Norge under deras turnéer.

Jag är irriterad på att du är irriterad på Stormkast. (som du märker är jag mycket piggare)

kl

Jag är irriterad pga att varje gång jag har mens får jag sån jävla kramp i ändtarmen... Fan inte kul att göra nr 2 när röven krampar som fan varje gång man försöker trycka på.... Jävla rövhål...

Det lät verkligen inte kul.

Irriterad på att jag inte hittar semesterblanketterna till dagis, som måste in idag.
Gaah jag och papper alltså :crazy:

Haha!:rofl: Har aldrig hört talas om det!:D

kl

Sjukt irriterad på ett visst PISS-system i detta land!!!!!!!:mad:

Kl

Irriterad på att jag är så sjukt jäkla skoltrött just nu... Går på föreläsningarna men orkar knappt lyssna. Allt känna bara blääää :(

Jag är irriterad på att hela kroppen kliar och jag kan inte komma på vad det är :crazy: Har inte bytt tvättmedel eller något sånt... Blir tokig!

kl

På att jag tappat sexlusten. Helt. Jag vill bara ut och ragga och hångla runt med allt attraktivt av manligt kön, men jag känner att jag fan verkligen inte orkar ha sex och dessutom är kukar rätt äckliga och åh, vad händer med mig.

Kommer även på att jag är irriterad på att jag tittade på den där flygkraschvideon från Afghanistan, den där planet stallar vid start och smäller rakt ner i marken. Av alla autentiska, iscensatta och animerade flygkraschvideor var det där seriöst det obehagligaste jag sett i hela mitt liv, och min slumrande flygrädsla uppskattade inte att se den. Bu.

Stackare! :(

*kl*

Jag är irriterad på att jag inte planerar bra, att skolan är ännu sämre på att planera. Att jag är überfattig men ändå inte kommer få se Berlin. Att jag stressar ihjäl mig och att jag inte fick 1,7 på högskoleprovet.

På att jag inte är lyckligt gift och bor i London. Ja, allt.

Helvetesliv!

:cry: :cry: :cry:

Irriterad på att jag har ont överallt och har sovit bort hela dagen och fortfarande inte har motivation till något, allra minst plugga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 962
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama