Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

KL

Jag är irriterad på min träningsångest. Körde ett långt och bra gympass i morse som jag borde vara nöjd med, men hann knappt ut ur duschen efteråt innan jag började känna mig tjock och plufsig igen. Och nu sitter jag här, och inbillar mig att jag inte gör tillräckligt, att jag suger, att jag måste sluta äta, att "alla andra" tränar så mycket bättre än jag, att "alla andra" klarar av att springa en mil på asfalt utan vidare och att jag är värdelös som skulle dö om jag gjorde det, att mina lår har blivit dubbelt så tjocka de senaste två veckorna, att magen växer och bla bla bla. Och så är gymmet stängt tre dagar framöver. Greeeat.

Kl

Jag är irriterad på att jag vill ha fönstret öppet när jag sover, men grannarna har fest...

kl

Att jag är så jävla klantig och tappar min plånbok på krogen. Alltså världens rå-ångest nu. Och stället öppnar inte förrän kl 17 på måndag så måste vänta tills dess för att se om den kanske är där. Under tiden har jag inget spårvagnskort och inga pengar. Buhuuuu :(

Kära tryck över bröstet/känsla av hjärtklappning/ont i magen varje gång jag vaknar under nätterna/mornarna... Varför?

Att färgpatronen i min skrivare tydligen är slut trots att det inte alls är länge sedan jag bytte ut den.:meh:

*KL*

Trångsynta människor som envisas med att jobba med just människor. Människor som antar att en person som uppför sig märkligt är dum i huvudet, istället för att tänka så långt som att det kan finnas en logisk förklaring. Självklart jobbar även denna människa med, just det, människor.

KL
att en halv dag är ungefär så länge som jag orkar hålla mig positiv.

kl

Irriterad på att jag tar åt mig så jävla lätt av allt och inget som inte är riktat till mig. Stod i kön på Hemköp och råkade höra två rätt snygga snubbar prata om hur fet och oattraktiv den blonda tjejen i The Big Bang Theory har blivit. Hon drar väl en sisådär tre-fyra storlekar mindre än jag och är hon allmänt ansedd som fet, då är hoppet fan ute för mig och nu vill jag dö av hur äcklig jag känner mig. Tack hjärnan, nu ska jag hem och panikkräkas och dö.

Senast ändrad:

Nu var jag tvungen och googla och jag fattar inte var hon är fet nånstans!

Irriterad på att jag är så jävla ledsen och grubblande och rädd och orkeslös hela tiden.

Irriterad på att min far varje gång jag hälsar på och har gått upp i vikt känner att han MÅSTE påpeka det. Ifall jag inte visste om det själv? :(

Kl

Irriterad på att kontot nästan är tomt så här en vecka efter löning.. Hur gick det till? Jo, minskad inkomst + större utgifter är svaret.. Alla pengar bara poff! Borta.
Har 300 kr kvar, och de ska räcka till allt. Tur att allt som ska betalas är betalt, bara hoppas alla håller sig friska och pigga nu.
Har lagt (exkl stallhyra) nästan 5000 på djuren den här månaden. Veterinär, hovslagare, en massa kattmat.. Det plockar på.

Och nu blir det ingen inkomst i juni, börjar jobba i juli, första lönen i augusti. Så fram till augusti, vad ska jag leva på? :crazy:

Hoppas det löser sig!

kl
Jag är irriterad på människors behov av att snacka skit om och exkludera andra. Inte om mig, men det är fasen nästan värre när folk jag tycker om gör så mot annat folk jag tycker om. Droppa snobbattityden för fan. Ni är inte ett dugg bättre än hen.

Kl

Stör mig på alla som roar sig med att slänga ciggfimpar, godispapper, glasflaskor och annat skräp i lekparkerna. Jättekul när man kommer dit med småbarn sedan och de plockar upp allt de ser.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 526
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 926
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
21 970
Senast: Whoever
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 128
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama