Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men åhVisa bifogad fil 60796Den här lilla hästen fick följa med hem idag
De måste jag prova! Vet inte hur man får sådan form dock men kan ju försökaDu får baka ett gäng, det är Zeinas kitchen som har gjort receptet.
Det finns beskrivning i receptet.De måste jag prova! Vet inte hur man får sådan form dock men kan ju försöka
Utebelysningen fixad:
Ljusnätet sitter alltid uppe, det är bara att plugga i kontakten
Går där en väg nära eller genom gården? Vi har i några år sett till att vår pappa har ordentlig varma och sköna jobbekläder i varselfärg. Och förra året var ett lite lyxigare fotbad med massage poppis, för fötterna börja bli rätt trötta.Är rätt nöjd, köpte igår en del mjuka julklappar till barnet och mannens present kom i måndags med DHL. Är så nöjd med det. En handgjord present med också jättefint pynt i paketet. Så jag ska sätta ihop ett paket som är riktigt fint även när det öppnas. En julklapp är på väg med posten. Har några att klura ut kvar men är ändå ovanligt tidig och väl uttänkt för att vara mig. Jag har till och med en julklapp i garderoben som legat där sedan i somras, haha!
Men svårast är ALLTID pappa. Han har inga superintressen och köper saker först när de gått sönder eller ett riktigt behov uppstått. Är en typisk bonde/månskensbonde som kan allt själv och nu gått i pension. Han är ute och pysslar på gården, hugger ved, läser tidningen och tittar på lite sport på tv. Just nu lite mer isolerad men inte direkt ute i svängen annars heller. Raggsockor börjar kännas uttjatat... Tips?
Nej det gör det inte men att synas är ju aldrig fel. Han fick varma jobbjackor/arbetsskjortor förra året. En bärbar radio på samma batteri som skruvdragaren har också varit uppskattad.Går där en väg nära eller genom gården? Vi har i några år sett till att vår pappa har ordentlig varma och sköna jobbekläder i varselfärg. Och förra året var ett lite lyxigare fotbad med massage poppis, för fötterna börja bli rätt trötta.
Men svårast är ALLTID pappa. Han har inga superintressen och köper saker först när de gått sönder eller ett riktigt behov uppstått. Är en typisk bonde/månskensbonde som kan allt själv och nu gått i pension. Han är ute och pysslar på gården, hugger ved, läser tidningen och tittar på lite sport på tv. Just nu lite mer isolerad men inte direkt ute i svängen annars heller. Raggsockor börjar kännas uttjatat... Tips?