Jultråden 2020

Och trapptomten är på plats
IMG_20201203_200447.webp

Ingen minns en fegis :D Hela lägenheten är som ett 80-talsdisco på juldagen.

Visa bifogad fil 61028
Åh, det där påminde mig! Mina föräldrars grannar har fått upp sitt pynt och något säger mig att de också kör med mottot "ingen minns en fegis" när de planerar sitt pynt:

grannar2_5fc9484d9606ee27b5fddb9b.jpg

grannar_5fc94850e087c30fb26dbec9.jpg

De kommer att behöva köpa ett nytt, större hus nästa år om de ska fortsätta fylla på med saker på samma sätt som de gjort alla år hittills, det finns inte plats för mer nu! :laugh:

Åh, det där påminde mig! Mina föräldrars grannar har fått upp sitt pynt och något säger mig att de också kör med mottot "ingen minns en fegis" när de planerar sitt pynt:

De kommer att behöva köpa ett nytt, större hus nästa år om de ska fortsätta fylla på med saker på samma sätt som de gjort alla år hittills, det finns inte plats för mer nu! :laugh:

Underbart! :rofl:

Det är framför allt sambon som älskar all färgglad belysning här hemma men jag som hänger upp den åt oss. Jag tänker att särskilt i år så behövs lite extra humor i vintermörkret.

De har ju hela taket kvar!

Hade beställt en grej från Adlibris och fick mail idag om att den blir försenad. Suck. Det har alltså börjat.

Ett päron till farsa firar jul :heart

Det snöade massor igår kväll och i natt så idag vaknar vi upp till winter wonderland. :heart Det kommer smälta bort i helgen men är ändå tacksam för att få se det vita guldet, åh så det lyser upp!
Sitter också på första parkett framför fågelmatningen och jobbar och tänker mig att det kommer vara extra stor rusning idag. :love:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 373
Senast: Sezziyanen
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 895
Senast: Derivata
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 110
Senast: Happimess
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka