Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en likadanDå var första ljuset tänt och första koppen glögg intagen även hos oss. Jag är SÅ nöjd med min nya adventsljusstake!
Visa bifogad fil 60749
Vad kul! Jag har hört från typ 5 olika personer som undrar var jag köpt den, efter att jag la upp ovanstående bild på Instagram tidigare idagJag har en likadan
Det SNÖAR!!
Bäst att föreviga händelsen då det finns en risk att detta är den enda snö vi får denna jul. /skåning
Visa bifogad fil 60747
Jag blev så chockad att jag bar tvungen att gå ut både på fram- och baksidan för att kolla om det var på riktigt.Det SNÖAR!!
Bäst att föreviga händelsen då det finns en risk att detta är den enda snö vi får denna jul. /skåning
Visa bifogad fil 60747
Dom ser ju FANTASTISKA ut! Är det vanlig lussekattsdeg med socker på eller nåt speciellt?
Det var dom!Dom ser ju FANTASTISKA ut! Är det vanlig lussekattsdeg med socker på eller nåt speciellt?
Fick gåshudDet var dom!
Det är saffransdeg och inrullat där i är det vaniljkräm. Sen penslade med smör och doppade i socker!
Du får baka ett gäng, det är Zeinas kitchen som har gjort receptet.Fick gåshud