Jane Austen festivalen i Bath

Aliche

Trådstartare
Någon som har varit på den?
Min mamma fyllde 70 i år och jag får tillbaka en del på skatten så jag tänkte ge henne det i present och ta med min syrra (hennes tidiga födelsedagspresent). Vi har pratat om det sen jag var liten så nu jäklar tänkte jag att vi bara kör :)
Men det är ju många dagar och jag tänkte vi ska passa på att hyra en bil och se lite Jane Austen-relaterade platser också men vad får man inte missa på festivalen, vad var kanske inte så roligt som ni trodde?

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 863
Senast: Oh_really
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 737
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 451
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar