Jane Austen festivalen i Bath

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Aliche
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 334

Aliche

Trådstartare
Någon som har varit på den?
Min mamma fyllde 70 i år och jag får tillbaka en del på skatten så jag tänkte ge henne det i present och ta med min syrra (hennes tidiga födelsedagspresent). Vi har pratat om det sen jag var liten så nu jäklar tänkte jag att vi bara kör :)
Men det är ju många dagar och jag tänkte vi ska passa på att hyra en bil och se lite Jane Austen-relaterade platser också men vad får man inte missa på festivalen, vad var kanske inte så roligt som ni trodde?

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 584
Senast: Oh_really
·
Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 953
Senast: lil-sis
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 551
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈