Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kliar så jag blir alldeles tokig! Fy fan fy fan fy fan! Eksem har blossat upp på båda armarna och ena bröstet. Det gör ont och kliar och svider! Protopic hjälper inte längre, inte elocon heller. Provat aloe vera också men det svider bara ännu mer.
Jag blir tokig!!

Dricker kaffe och känner att värsta svullnaden efter julmaten har lagt sig och magen börjar komma i balans igen :up:

Skulle behövt masa mig ut på en promenad för kom inte ut alls förra veckan pga sonen var inte helt kry :arghh:
Å hjärnan behöver frisk luft! Men huvudvärk känns nära så kommer nog inte göra många knop förens den känslan försvunnit :meh:

idag vräker snön ner och många verkar åka hem från fjällen .Hoppas dom kör säkert och det inte blir några olyckor

Karln passerade Sälen igår på väg upp till Gördalen, trafiken flöt på lugnt då men efter att sjäv ha kört den vägen några gånger så vet jag vilka idioter det finns efter dom vägarna.

Karln passerade Sälen igår på väg upp till Gördalen, trafiken flöt på lugnt då men efter att sjäv ha kört den vägen några gånger så vet jag vilka idioter det finns efter dom vägarna.
Jo det finns gott om dårar som kör fort och ska om till varje pris men igår var det rätt lite med trafik men idag är det en strid ström med bilar .Tog in lite ved igår och behövde knappt vänta vid vägen utan det var att traska över bra

Ligger i sängen. Men är väl dags att gå upp. Julhelgen har vart helt fucked up med sömnen. Umgåtts för mycket med I :cool: i fredags var han å jag till en kompis till honom, käkade lite julmat å så, vi var hemma runt halv 3 på natten, vi somnade väl vid 6 på att lördag morgon (jag hade alltså vart vaken ett dygn då)... Upp vid kvart i ett, halv två skulle vi vara hos mamma nämligen och fira jul. På lördag kväll blev vi sittandes och spela Pokémon monopol med brorsan, en runda tog oss 4 timmar :cool: så vi var klara vid kvart i ett på natten, sen hem till mig och vi va väl dör vid halv två. Käkade lite nattmat och sen la jag mig vid 4, I kom lite senare tror jag. Upp vid halv tolv på julafton och iväg, hem med I och jag for på julfirande. Hemma vid halv elva på kvällen, slocknade vid 11 och sov till 11 på måndagen :cool: måndag kväll åkte jag och I till kompisen vi va hos på fredagen, för pizza och umgås. Jag körde hem I strax efter 2 och jag var hemma vid 3 på natten... Undra hur jag ska ta mig upp till jobbet imorgon :cautious::banghead:

Ligger i soffan och bara tar Det lugnt. Dottern fick åka till sjukhus i natt Efter en rolig utekväll. Troligen något skumt i drinken. Nu är hon hemma i allafall. Kändes riktigt bra att hennes kille ringde kvart över två och rådfrågade.
Idag är Det massa hockey på TV. Strax ska revbenen in i ugnen.
Fy så otäckt!
Skönt att det gick bra.

Sitter fortfarande i morgonrock. Ska strax fixa lite lunch och sedan passera duschen.

Det har snöat inatt och kommer fortfarande några små glesa flingor. :love:

Har precis tittat klart på En man som heter Ove på Play. Första hela filmen jag sett på många år. Fixade hela filmen utan att bli rastlös. Duktig tant.

Min handledares nya mini människa har anlänt :banana:

Jag känner mig rätt trött och sliten men funderar på om jag ska släpa mig iväg till labbet och ställa i ordning allt, rensa skrivbordet och ställa dit datorer och skärmar? Så kanske det känns ok att bege sig dit i morgon på morgonen. Just nu känner jag en stark ovilja att behöva vara där och jobba som behöver lösas snabbt :( Visserligen är det 20 på kvällen men det borde bara ta en timme eller två och då känner jag kanske att jag gjort något viktigt idag förutom att ha flyttat.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 165
Senast: Lilla
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 058

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka