Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
idag vräker snön ner och många verkar åka hem från fjällen .Hoppas dom kör säkert och det inte blir några olyckor
Jo det finns gott om dårar som kör fort och ska om till varje pris men igår var det rätt lite med trafik men idag är det en strid ström med bilar .Tog in lite ved igår och behövde knappt vänta vid vägen utan det var att traska över braKarln passerade Sälen igår på väg upp till Gördalen, trafiken flöt på lugnt då men efter att sjäv ha kört den vägen några gånger så vet jag vilka idioter det finns efter dom vägarna.
Jo det finns gott om dårar som kör fort och ska om till varje pris men igår var det rätt lite med trafik men idag är det en strid ström med bilar .Tog in lite ved igår och behövde knappt vänta vid vägen utan det var att traska över bra
Det kom upp lite panikkänslor. Jag har insett att en grej jag har i huden skulle behöva kollas av läkare.
Fy så otäckt!Ligger i soffan och bara tar Det lugnt. Dottern fick åka till sjukhus i natt Efter en rolig utekväll. Troligen något skumt i drinken. Nu är hon hemma i allafall. Kändes riktigt bra att hennes kille ringde kvart över två och rådfrågade.
Idag är Det massa hockey på TV. Strax ska revbenen in i ugnen.
Ja det är bara att höra av digDu får bjuda på kaffe nästa gång jag passerar din trapp
Var inte ledsen för det,när jag jobbade som startpersonal på Axevalla travbana blev jag ett tekniskt fel