Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha alltid med dig broddarna försäkerhetsskull!Ska försöka traska till affären.
Undrar om det är halt, kanske ska ta broddarna.
Är helt galet trött, men sovit dåligt då jag glömde ta sömnmedicinen igår.
Ska ta den i god tid idag så jag inte vänder dygnet
Sånt där är obehagligt. Men ändå bra att de ringde dig och sedan åkte inLigger i soffan och bara tar Det lugnt. Dottern fick åka till sjukhus i natt Efter en rolig utekväll. Troligen något skumt i drinken. Nu är hon hemma i allafall. Kändes riktigt bra att hennes kille ringde kvart över två och rådfrågade.
Idag är Det massa hockey på TV. Strax ska revbenen in i ugnen.
Här regnar det ocksåKäkat lunch och kollar på någon tecknad film med vilda djur med barnen. Lite kvalitetstid förutom att jag inte är ett dugg intresserad av filmen
Ska ut om en stund och fodra kaninerna. Eller tvinga ut maken eftersom det regnar
Överväger att skicka ett bud för upphämtning, så du kan komma till det trygga fastlandet igen. Driva runt på en ö sådär mitt ute i vattnet känns inte okej. Kom hit och ät tacos med mig på veckobasis istället.Deppar för att mamma åkt hem idag.. saknar min familj nåt så fruktansvärt.
Blåser det alltid hos digSkönt med en 8km promenad ,synd bara att det blåser som f-n och så fick vi en skur regn på oss också.
Blåser det alltid hos dig
Dumt ställe att bo på
Jag har inte ens vågat gå ut idag. Igår lyckades jag tassa runt en sväng på tå, men mina nya broddar är värdelösa. Idag när det kommit lite snö som lagt sig på isen tror jag det är ännu värre så jag har inte chansat.Det ösregnar
Broddar på. Luva på på jackan och så mot affären då
Varför gick jag inte innan hahahaha
Japp det blåser för det mesta i dom krokarna .Gjorde lumpen i Skövde och tyckte alltid det blåste där och fuktig luft så det var kallare än uppe i dalarnaBlåser det alltid hos dig
Dumt ställe att bo på
Hos oss har det äntligen snöat under dagen men nu är det mer snöblandat regn Det hade gärna fått bli -5 istället