Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska försöka traska till affären.
Undrar om det är halt, kanske ska ta broddarna.
Är helt galet trött, men sovit dåligt då jag glömde ta sömnmedicinen igår.
Ska ta den i god tid idag så jag inte vänder dygnet

Ligger i soffan och bara tar Det lugnt. Dottern fick åka till sjukhus i natt Efter en rolig utekväll. Troligen något skumt i drinken. Nu är hon hemma i allafall. Kändes riktigt bra att hennes kille ringde kvart över två och rådfrågade.
Idag är Det massa hockey på TV. Strax ska revbenen in i ugnen.
Sånt där är obehagligt. Men ändå bra att de ringde dig och sedan åkte in :up:

Käkat lunch och kollar på någon tecknad film med vilda djur med barnen. Lite kvalitetstid förutom att jag inte är ett dugg intresserad av filmen :p
Ska ut om en stund och fodra kaninerna. Eller tvinga ut maken eftersom det regnar :idea: :D

Ätit lunch med svägerskan och hennes ungar. Har inte varit utanför lägenheten sedan i söndags så funderar på om det kanske är dags att gå ut en sväng. Är bara så trött hela tiden :arghh:

Skönt med en 8km promenad ,synd bara att det blåser som f-n och så fick vi en skur regn på oss också.
Blåser det alltid hos dig :confused:
Dumt ställe att bo på :cautious:

Hos oss har det äntligen snöat under dagen men nu är det mer snöblandat regn :down: Det hade gärna fått bli -5 istället :crazy:

Klippt ut och håller på att sy en klänning av ett nytt mönster jag köpte igår. Strax före sju ska jag hämta upp brorsan, vi ska åka upp till stan och gå på bio, Jumanji.

Det ösregnar
Broddar på. Luva på på jackan och så mot affären då
Varför gick jag inte innan hahahaha
Jag har inte ens vågat gå ut idag. Igår lyckades jag tassa runt en sväng på tå, men mina nya broddar är värdelösa. Idag när det kommit lite snö som lagt sig på isen tror jag det är ännu värre så jag har inte chansat.

Blåser det alltid hos dig :confused:
Dumt ställe att bo på :cautious:

Hos oss har det äntligen snöat under dagen men nu är det mer snöblandat regn :down: Det hade gärna fått bli -5 istället :crazy:
Japp det blåser för det mesta i dom krokarna .Gjorde lumpen i Skövde och tyckte alltid det blåste där och fuktig luft så det var kallare än uppe i dalarna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 126
Senast: sthu
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka