Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nehej, dags att sätta igång med lite vettigheter! På dagens agenda står inventera tygförrådet högst upp. Jag har en idé om att märka alla tyger med hur stora de är, men vi får väl se om jag orkar.
Punkt två är att organisera garnet som ligger i en röra på golvet (Tack kattunge för det).

Äter frukost och funderar på om jag ska städa eller plugga.:cautious: funderar lite på julen, syrran och jag fick samma saker från mamma, två monamie muggar och påslakan. Jag ville inte ha muggarna men kunde tänka mig mer påslakan. Så syrran fick mina muggar och jag deras pålakan, sen skickade jag även med en bunt påslakan med dem hem.:D barnpåslakan som mina barn inte vill använda längre men som syrrans dotter gärna ville ha. Syrran blev väldigt glad åt filten :love: och mamma nöjd med sin present så det var bra.

Ute snöar det. Vackert! Men oerhört halt under isen så har spenderat en del tid med att först salta och sedan gräva fram sanden från sandhögen och sedan sandat.

Ska snart äta en av mina standardfrukostar nämligen falurut med kaviar och 6 min kokta äpp på. Ska se om det finns nått kul att titta på, brukar ju visas lite julfilmer och diverse såhär när många är lediga :) det tycker jag är mysigt kolla film och äta frukost samtidigt.

Byggt klart årets julpussel.

20171226_095018.jpg

Måste säga att det var ett av de roligaste pusslen jag byggt. @Lena Furberg

Har ätit frukost. Ska städa lite i akvariumet. Sen packa medicinlådan. Kanske ut på rean på Ikea.
I morgon är det jobbardag igen.

Ligger i soffan och bara tar Det lugnt. Dottern fick åka till sjukhus i natt Efter en rolig utekväll. Troligen något skumt i drinken. Nu är hon hemma i allafall. Kändes riktigt bra att hennes kille ringde kvart över två och rådfrågade.
Idag är Det massa hockey på TV. Strax ska revbenen in i ugnen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
1 539
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
14 15 16
Svar
300
· Visningar
7 095
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar