Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina kallas för sverigebrodden och är inköpta på hemköp. Totalt värdelösa.Mina funkade bra
Billiga köpt på mega
Du å ja LadyCovergirlJag är helt handikappad när det gäller sånt där pyssel och är således våldsamt imponerad av alla som kan. Alltså är jag imponerad av att du har virkat en drake!
Med det sagt så hade jag aldrig gjort eller sagt som din syster. Tvärtom så hade jag blivit ledsen.
Tycker de broddar som är lättast och inte ramlar av är de som sätts runt vristen och som har broddar på fotsulorna. Nordic grip heter minaMina kallas för sverigebrodden och är inköpta på hemköp. Totalt värdelösa.
Men tog det inte dig ganska lång tid att få upp alla gardiner? Och nu tar du ner dem redan på annandagenJag är så effektiv så det är läskigt,märks att jag inte har kunnat jobba av mig ute,nu har jag rensat ett hörskåp,skrivbordet,bytt gardiner i köket,städat kylskåpet o kastat det jag inte kommer äta eller datumet börjar bli tvivelaktigt på.gjort pyttipanna,nu blir det kaffe innan fler gardiner åker ner,här är julen över så ut o ner med ,bara stjärnorna får stanna tiden ut.
Då var det bekräftat - DU ÄR GALENJag är så effektiv så det är läskigt,märks att jag inte har kunnat jobba av mig ute,nu har jag rensat ett hörskåp,skrivbordet,bytt gardiner i köket,städat kylskåpet o kastat det jag inte kommer äta eller datumet börjar bli tvivelaktigt på.gjort pyttipanna,nu blir det kaffe innan fler gardiner åker ner,här är julen över så ut o ner med ,bara stjärnorna får stanna tiden ut.
Runt vristen? Jag har nog aldrig sett sådana.Tycker de broddar som är lättast och inte ramlar av är de som sätts runt vristen och som har broddar på fotsulorna. Nordic grip heter mina
Nä sätta upp dom tog ingen tid,men stryka dom en evighet.Men tog det inte dig ganska lång tid att få upp alla gardiner? Och nu tar du ner dem redan på annandagen