Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sett på lejonkungen och driker varm choklad så känner mig som liten på nytt!

Tittar nu på rapport och det verkar inte finnas någon ordinarie personal öht :meh: först försvinner bilden sen pratar hon med de i studion och inte med tv tittarna. Säger att hon är genomskinlig osv -och nej hon syns visst!

Sen efter många minuter kommer tillslut lokala nyheterna men även dessa är såklart fel. De visar Södertälje nytt fast det ska vara uppsala.
Alltså HUR svårt ska det va :arghh:

Jag jobbar. :( Längtar hem till min öppna spis, lugn och ro med varm glögg i handen.

Dessutom vägde jag mig igår och vågen visar 5 kg mer än vad som är rimligt, så nu blir det tuffa tag framöver, och eftersom det står en massa ris a la malta i kylen på jobbet pågår en kamp i mig.

Jag är så effektiv så det är läskigt,märks att jag inte har kunnat jobba av mig ute,nu har jag rensat ett hörskåp,skrivbordet,bytt gardiner i köket,städat kylskåpet o kastat det jag inte kommer äta eller datumet börjar bli tvivelaktigt på.gjort pyttipanna,nu blir det kaffe innan fler gardiner åker ner,här är julen över så ut o ner med :turd:,bara stjärnorna får stanna tiden ut.

Jag sitter i bilen utanför huset. Boendeparkeringen är FULL pga folks jäkla julbesök så jag har ingenstans att göra av min bil. Sitter alltså i bilen och väntar på att någon ska åka.
:rage::rage::rage::rage::rage:

Jag är så effektiv så det är läskigt,märks att jag inte har kunnat jobba av mig ute,nu har jag rensat ett hörskåp,skrivbordet,bytt gardiner i köket,städat kylskåpet o kastat det jag inte kommer äta eller datumet börjar bli tvivelaktigt på.gjort pyttipanna,nu blir det kaffe innan fler gardiner åker ner,här är julen över så ut o ner med :turd:,bara stjärnorna får stanna tiden ut.
Men tog det inte dig ganska lång tid att få upp alla gardiner? Och nu tar du ner dem redan på annandagen O_o

Då var det bekräftat - DU ÄR GALEN O_o

Ork och aptit på noll. Sambon har åkt till snabbmatsstället för att inskaffa middag. Får hoppas det smakar när man väl börjar äta.
Två dagars jobb väntar sen. Opepp :meh:.

Tycker de broddar som är lättast och inte ramlar av är de som sätts runt vristen och som har broddar på fotsulorna. Nordic grip heter mina
Runt vristen? Jag har nog aldrig sett sådana.

Mina har broddar på fotsulorna, tänkta att sitta både framme vid fotbladet och under hälen, men hälbrodden hamnar för långt fram, framför klacken och det går inte att få dem att sitta längre bak. Dessutom sitter de främre brodden för tätt ihop på en för liten yta.

De allra bästa broddarna jag har haft är ytrax. Tror jag de heter, de såg inte så mycket ut för världen men jag får fäste överallt. Men de verkar knappt säljas längre.

Fick köpt en diskpropp så nu kan jag diska ordentligt
Bara ett diskställ som saknas..
Snart dags att ta sömnmedicinen och sova ordentligt haha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
682
Svar
2 001
· Visningar
98 957
Senast: pepp
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 010
Senast: Luff
·
Tjatter Det här kanske är en barnslig tråd. Men jag tycker att sånt här är roligt att prata om. Kanske finns det fler barnsliga bukefalos-vänner...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
7 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka