Regn och blåst här. Gubben och hans bror ska neråt Skåne i natt. Antar att ni har plus grader även där??
Plusgrader och fina vägar i södra Småland iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Regn och blåst här. Gubben och hans bror ska neråt Skåne i natt. Antar att ni har plus grader även där??
Ja, plusgrader och rejält blåsigt i mellersta Skåne.Regn och blåst här. Gubben och hans bror ska neråt Skåne i natt. Antar att ni har plus grader även där??
Låter inget vidare.Jag har en skitdag.
Dom skulle stanna till i Värnamo och lasta av någon skopa eller vad det Var.Plusgrader och fina vägar i södra Småland iaf
Den har passerat en gång till på väg till sälen .Nä vägarna är inte rena .Var nästan en dm då jag var på coopen och när dom blandar i salthelvetet blir snön som snorVägarna måste ju vara helt snöfria och helst torra när trafikdårarna ska åka till och från norra dalarna...
Här har den "bara" farit förbi två svängar idag, med saltet på såklart
Jag föredrar en riktig snöväg, men det gör inte vägverket (f´låt Trafikverket nuförtiden ).