Jag tog in min ved igår då jag visste vilket väder det skulle bliJag ska bära ved...
Och tur var väl det då vi fått över 2 dm med snö och nu har det närmat sig 0 an och det kräksnöar så jag får vänta någon timme till innan jag kör av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog in min ved igår då jag visste vilket väder det skulle bliJag ska bära ved...
Usch och fy så du svär, men jag kommer inte heller undan längre. Börjar bli kyligt även med tröja under täcket.Jag ska bära ved...
Bara ja.Överväger att skicka ett bud för upphämtning, så du kan komma till det trygga fastlandet igen. Driva runt på en ö sådär mitt ute i vattnet känns inte okej. Kom hit och ät tacos med mig på veckobasis istället.
Mina funkade braJag har inte ens vågat gå ut idag. Igår lyckades jag tassa runt en sväng på tå, men mina nya broddar är värdelösa. Idag när det kommit lite snö som lagt sig på isen tror jag det är ännu värre så jag har inte chansat.
Överväger att skicka ett bud för upphämtning, så du kan komma till det trygga fastlandet igen. Driva runt på en ö sådär mitt ute i vattnet känns inte okej. Kom hit och ät tacos med mig på veckobasis istället.
Jetpak finns på ön nu!Bara ja.
Vägarna måste ju vara helt snöfria och helst torra när trafikdårarna ska åka till och från norra dalarna...Då passerade plogbilen för 5 e gången idag och det verkar som han får åka till Malung och vända och åka till Sälen igen som det snöar
Ja i år har det blåst konstant känns det som och det hjälper inte att bo mitt på en åker.
"note to self" - INTE bosätta sig i dom trakterna...Japp det blåser för det mesta i dom krokarna .Gjorde lumpen i Skövde och tyckte alltid det blåste där och fuktig luft så det var kallare än uppe i dalarna
Och helt plötsligt känner jag mig uråldrig hahaSatan vad mitt knä krånglar trots broddar.
Det har aldrig klarat ett glidmoment ens när jag var ung. Jag sprang ju alltid på asfalt för grus fixade inte knäet
Kollar också denTittar på Harry Potter. Har sett den många ggr men kan inte låta bli ändå. Väntar på att hockeyn ska börja. Magen full av saffranspannkaka
Tack..
Ja egentligen tänker jag att den var ju till sonen som verkade gilla den.. Lite märkligt då att en förälder ska göra om den.