Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner mig lite pratig idag, men vem ska man snacka med?
Skulle tippa på att det är lugnt i tvättstugan en dag som dennaKanske ska kolla om det finns tvättid
Sen fortsätta försöka installera sims på datorn
Det är inte alltid Buke uppfyller behoven då det är ett öppet forum. Och diskussionerna med mig själv är jag lite trött på.Tja... Buke? Eller så får du uppfinna en tillfällig låtsasvän.
Haha, ja jo, alltså... När jag ser vad andra fotografer tar för bilder så har jag konstaterat detsamma. Det är arrangerade bilder, bilder på hundar som är stilla, porträttbilder... Visst gillar även jag porträttbilder, men jag blir så otroligt uttråkad när fotografer enbart har sådana och eventuellt några andra tydligt arrangerade bilder.Well ... om du endast kan komma pa tva bilder som ar bra pa Aysu och en pa Ebrah sa tanker du ganska daligt. Jag kan komma pa en hel massa bilder som ar helt suverana. De ar alla bilder i farten, bilder som de allra flesta aldrig kan ta sjalva, eller fa, om de inte traffar nagon som dig som kan hjalpa dem.
De allra flesta proffs bilder ar "uppstallda" och ganska (mycket!) stela, du tar bilder med liv och gladje. Bilder som de allra flesta hundagare uppskattar betydligt mer an de uppstallda och lite trakiga bilderna som de vanliga "hundfotograferna" tar.
Ga igenom de bilder du har med nya criteria ... titta pa skarpa, fart, och i vilken gladje du fangat hunden ... och du kommer att hitta en hel mangd mycket bra bilder. Lagg upp varenda en pa en website och ga ut och fota mer med nya kameran (VILKEN kamare har du skaffat? Please tell?) Tank criteria GLADJE och FART ... och lagg upp pa en website och promota dig som fotografen som tar bilderna med gladje och fart.
You got it girl, so go for it!
Verkligen sant. Och mina kameror brukar dessutom leva längre än förväntad livslängd Min första kamera, där brukade slutaren ge upp efter i snitt ca 66 000 exponeringar. Min har gått över 120 000 exponeringar och fungerar klockrent. Och den har inte blivit väl omhändertagen... Den har blivit tappad i stengolv flera gånger, varit i skitiga stall och hos stökiga valpar på kennel och allt vad det är... Och den kameran är helt i plast! Den nya kameran är i aluminum, och vädertätad osv så den ska vara ännu tåligare. Tar jag hand om den hyfsat lär det bli hur bra som helst.Slår du desssutom ut kostnaden på förväntad livslängd så blir det inte så dyrt
Det är inte alltid Buke uppfyller behoven då det är ett öppet forum. Och diskussionerna med mig själv är jag lite trött på.
Hade jag inte haf huvudvärk och snorat som attans hade jag bjudit hit dig på fika.Det är inte alltid Buke uppfyller behoven då det är ett öppet forum. Och diskussionerna med mig själv är jag lite trött på.
Hur gick provridningen?Mår skräp. Typ 1/3 pga mkt mat igår, 1/3 obesvarad kärlek och 1/3 ångest över dagens provridning.
Ligger och stirrar upp i taket nu och försöker komma på varför i hela friden jag ska sälja valacken. I de bästa av världar hade jag sluppit.
Men jag vet eg att det bara är FOMO som spökar.
Vad FOMO?FOMO är hemskt!!
Jag kommer inte på någon annan som också är pratsugen idag. En har jag inte frågat men hon har sällan tid mer än 3 minuter i taget i alla fall. Men rent generellt har jag inte så stor bekantskapskrets.Då blev det lite svårare. Kanske finns det en vän du kan ringa?
Tack! Vi får ta det en annan dag.Hade jag inte haf huvudvärk och snorat som attans hade jag bjudit hit dig på fika.
Men jag är nog inte så pratglad idag..
Såg detta nu. Förstår att det är vemodigt, men grattis ändå - du lyckades sälja en häst den sämsta tiden på åretProvridningen avklarad. I spöregn... Fast det eg inte skulle börja regna förrän vid 14.
Valacken är till 99 % såld, så det känns bra och dåligt samtidigt. Jag vet att det är det bästa, men jag tänker vara ledsen ändå.
Hur gick provridningen?