Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haft märkliga drömmar i natt. Jag cyklade överallt (bara det är märkligt eftersom jag aldrig cyklar annars). Sen bodde ja antingen i Norrtälje eller Lidingö, det var lite oklart.
Helt plötsligt bodde jag åter igen i stan och vaknade av att låssmedjen (????) höll på. Han såg skum ut och så sen visade det sig att han gjorde inbrott.
Tillbaka på landet på Lidingö (?) och där hade jag problem i ridhuset därför att det var så många lyktstolpar överallt utplacerade.
An nån anledning ringer någon (?) jag själv??? Till låssmedjen och så blir det inbrott i ridhuset och alla lycktatolpar är väck. Bara det att underlaget oxå är borta och det nu ser ut som en stor tom bassäng.
Last day before ledig. Jag är sliten.
Helt logisk drömHaft märkliga drömmar i natt. Jag cyklade överallt (bara det är märkligt eftersom jag aldrig cyklar annars). Sen bodde ja antingen i Norrtälje eller Lidingö, det var lite oklart.
Helt plötsligt bodde jag åter igen i stan och vaknade av att låssmedjen (????) höll på. Han såg skum ut och så sen visade det sig att han gjorde inbrott.
Tillbaka på landet på Lidingö (?) och där hade jag problem i ridhuset därför att det var så många lyktstolpar överallt utplacerade.
An nån anledning ringer någon (?) jag själv??? Till låssmedjen och så blir det inbrott i ridhuset och alla lycktatolpar är väck. Bara det att underlaget oxå är borta och det nu ser ut som en stor tom bassäng.
Sitter och äter mandariner som inköpts för julen, min mage tål inte mer än en mandarin per dag ungefär och nu har jag käkat tre
Är det inte så med all mat för julen? Jag har svårt för kokt ägg. Stekt går bra men likförbannat varenda jul så drar jag i mig ägg så det står härliga till vilket innebär magknip och gaser Inte trevligt vare sig för mig eller omgivningen.
Men det är ju gott...