Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig ganska på topp idag.

Julhandlat all mat vid 7 innan jobbet. nu ska jag straxs bege mig väg till apoteket och fixa det sista. Ska äta pizza med kollegan till lunch sen får han sluta och jag vara kvar.

Överlag känns det rätt bra men jag är grymt omotiverad till att ta tag i sker här på jobbet :)

Tagit blodprov åter igen. Mitt blodtryck leker jojo så har ju fått medicin. Ska in på onsdag igen och ta ännu mer prover. Tur man gillar synen av blod att man har noll problem med sådant..
(Jo, jag är den personen alla ringer till ifall de behöver ha med en vid böldtömning o.s.v. o.s.v.).

Vad man blir sugen på skräpmat. Vänta nu. Mina päron hakade på min vikt och jag vill tröstäta. Som vanligt då.

Fick sluta tidigare idag så nu sitter jag på bussen hem. Jobbar i mellandagarna.
Som jag trodde så var det lugnt på jobbet. Ena huset var låst. Det andra en toalett och lite sopor att städa.
Ska plocka ner granen från vinden och sätta ihop den. Om den får vara ifred för mina katter...

Upp tidigt, långpromenad med hundarna hem till morsan, ta emot hantverkare och prata med dem... Nu dammsuger jag hela morsans lägenhet eftersom hon har svårt att använda den vanliga dammsugaren och robotdammsugaren krånglar. Sedan ska jag gå iväg och handla, passa på att köpa riktigt god mat och parkera mig i soffan för att se nya avsnittet av min favoritserie som släpptes idag.

Bra start på dagen i alla fall! Jag gillar verkligen när det är fullt upp hela tiden.

"Vill inte ha förhållande" och det mumlades om "vill inte bli kär", men när jag frågade om det betyder att han enbart vill att vi är vänner nu så "har han sagt vad han kände att han behövde".

Tur att min åsikt i frågan var viktig :meh: (jag vill definitivt inte ha ett förhållande, jätteglad om det hålls anonymt och ingen vet, och löper ingen risk för att bli kär).

Funderade på att köpa en skinka och griljera men det verkade bökigt och krävde att jag köpte senap och ströbröd med.
Får se om jag ändrar mig sen.
Nu dricker jag kaffe och funderar på att ta en promenad i solen

Kikar på diskbänken och inser att ingen plockar disken åt mig. Borde hinna fixa klart det mesta i hemmet innan den nykastrerade hunden kommer hem från veterinären, för sen är det fullt upp.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
90 91 92
Svar
1 833
· Visningar
49 421
Senast: MJLee
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025