Jag skiter i det här med barn och graviditet nu :(

moster

Trådstartare
Så kom missfallet som ett jävla brev på posten.
Ärligt så orkade jag inte bli glad när jag plussade nu sist för jag visste liksom vad som väntade.

Jag skiter i det här nu. Känner mig så totalt jävla misslyckad.
Gravid kan jag tydligen bli, men att behålla det är tydligen inte min grej.
Dessutom är jag arg. Arg över att mitt ex som tvingade mig till en abort för ett par år sen nu har fått barn med sin nya.

ledsen uppgiven

biteme_bigarmhug.gif

Beklagar :(
Kram :heart

Känner som du efter ett MA och ett MF på mindre än ett år. Vi har en paus nu i väntan på hjälp, som vi kan söka i januari nästa år.

Så kom missfallet som ett jävla brev på posten.
Ärligt så orkade jag inte bli glad när jag plussade nu sist för jag visste liksom vad som väntade.

Jag skiter i det här nu. Känner mig så totalt jävla misslyckad.
Gravid kan jag tydligen bli, men att behålla det är tydligen inte min grej.
Dessutom är jag arg. Arg över att mitt ex som tvingade mig till en abort för ett par år sen nu har fått barn med sin nya.

ledsen uppgiven

Känner med dig ❤️

Lider med dig! :heart

Jag fick två missfall på raken innan vi äntligen fick vårt första barn. Hoppas att du orkar försöka igen när du landat i detta. :(

Men nej, inte igen! :(
Stor kram till dig :heart

Bara en liten tanke i all välmening: Med tanke på hur många MF du haft, har du sökt hjälp för det? Tänkte om det utretts varför du får missfall hela tiden. Det känns, åtminstone i mitt huvud (men jag är inte vård-utbildad på något sätt!), som att något inte står 100 rätt till...

Känner med dig. Det måste vara skitjobbigt.

Kan ni inte bara skita i testerna ett tag och ligga "kravlöst" och när ni är redo prova att söka hjälp?

Men nej, inte igen! :(
Stor kram till dig :heart

Bara en liten tanke i all välmening: Med tanke på hur många MF du haft, har du sökt hjälp för det? Tänkte om det utretts varför du får missfall hela tiden. Det känns, åtminstone i mitt huvud (men jag är inte vård-utbildad på något sätt!), som att något inte står 100 rätt till...
Var det inte bara två? Det får man ingen hjälp för och det betyder inte att det är nåt stort fel. Missfall är inte direkt ovanligt.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 689
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 157
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 134
Senast: Bapelsin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 109
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30