Jag har aldrig

Jag önskar att jag kunde såga att jag aldrig tatuerats. Men det har jag.

Fick ett par prickar tatuerade för att de skulle kunna kalibrera strålbehandlingen. Jag grät när de gjorde det. "Jag som svurit på att jag aldrig skulle tatuera mig". :arghh::arghh::arghh:
Till tröst är de så små att de inte syns om man inte vet om dem och letar.
Det är nog enda anledningen jag kan komma på just nu som skulle göra att jag tatuerat mig. Har aldrig, skulle aldrig men inser att ibland finns det orsak som man inte bestämmer över….

Jag önskar att jag kunde såga att jag aldrig tatuerats. Men det har jag.

Fick ett par prickar tatuerade för att de skulle kunna kalibrera strålbehandlingen. Jag grät när de gjorde det. "Jag som svurit på att jag aldrig skulle tatuera mig". :arghh::arghh::arghh:
Till tröst är de så små att de inte syns om man inte vet om dem och letar.

Interessant. Maken fick inget tatuerat, daremot ritade de pa honom och gjorde en form som passade exact och lamnade bara exact var stralgrejen skulle placeras.

Skriver under på game of thrones. Också en sån där sak man borde ha sett. Men det har bara aldrig blivit av 🤷‍♀️
Troligen. Blev så pinsamt när en kompis (som är super-stort fan av det) svarade på mess till mig ”men va fan säger du! Vaddå leker på en stentrappa? Det är ju inspelningsplats för Game of Thrones!” när jag skickade ett mess när jag var i Dubrovnik och skrev om ”galna människor som verkar leka nåt med svärd på en trappa” 😂

Har aldrig tatuerat mig. För snål. Och att välja motiv....oöverstigligt. Har aldrig brutit något ben. Och det beror inte på att jag inte ramlat; av hästar, cyklar, ur träd o klätterställningar. Brottats med hingstar o tjurar o stora hundar. Har aldrig suttit i fyllecell vilket är konstigt med tanke på några vilda år i mitt liv. Bra kompisar som höll reda på mig.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
  • Låst
Fordon Idag fick jag reda på vad felsökning av min bilfan skulle gå på. 1921 kronor. Fullständigt hutlöst. Hade aldrig kunnat tänka mig att en...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 918
Senast: Gunnar
·
Mat Varför är det så många som tar upp just avokado också? Har man aldrig ätit ett äpple kan jag väl förstå att det känns något som "alla...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
4 600
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar