Jag har aldrig sett på en fotbollsmatch eller nån annan match där boll ingår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller, 56 om några veckorJag har aldrig haft ett hål i tänderna och är snart 37 år.
Jag har aldrig åkt påkryssning
Gillar båtar, men inte konceptetMe too Jag gillar inte båtar...
Jag har sett bitar av Bond men bytt kanal för de är astråkiga och Sagan om ringen har aldrig tilltalat mig så jag har inte sett heller.Jag har aldrig sett en Bondfilm. Eller någon av Sagan om ringen.
Du och jag!! Om jag syns till där så är det under pistolhotJag har aldrig varit på Ullared
Känner något liknande...
Samma här, bortsett från en Bondfilm vi såg i något utbildningssyfte på gymnasiet...Jag har aldrig sett en Bondfilm. Eller någon av Sagan om ringen.
Då vet jag vad som väntar så fort jag slutar med häst dåKlarade mina hästår, och barndom, helt utan frakturer. Snubblade i stället på en skogsstig och bröt stortån 31 år gammal
Ja men en till grej jag kan skriva under på!Jag har aldrig haft ett hål i tänderna och är snart 37 år.
Aldrig tatuerat mig! Där hade vi visst en
Vad för nåtJag har aldrig installerat snapshat eller tik tok och har således dålig koll på dessa