Inte jag heller!Jag har aldrig varit på Ullared
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller!Jag har aldrig varit på Ullared
Absolut inte jag heller, tvi vale. Rökning är urk och snus ännu äckligare, får kväljningar av att se en begagnad snus. Tve.Jag har aldrig rökt eller snusat. Inte ett bloss, är ändå 35plus
Nope!!!!! Inte frestad.Inte jag heller!
En sak till jag aldrig testat :P.Jag har aldrig ätit sushi (och då inte någon vegetarisk/vegansk variant heller)! Det får mig att känna mig som motsatsen till världsvan - och just därför tar jag aldrig tag i att testa även om jag egentligen vill.
Är det inte lag på det om en bor i Norrland?!
Smakade du den "som man ska" med tunnbröd, potatis, gräddfil(?) eller bara som den var?Surströmmingen var en one hit wonder dock. Smakar faktiskt ännu sömre än det luktar.
Samma här. Inte heller Star Wars, Harry Potter eller Sagan om ringen.Jag har aldrig sett Game of Thrones. Inte ens en sekund.
Jo, inte fraktur då men bruten på mitten långt bak. Minns mest ett handfat fullt av blod, sjukhus, oändligt många stygn och slät soppa länge, länge. Tips: om du springer kapp med en cyklande kompis, snubbla inte, och om du ändå gör det, satsa inte på att visa så mycket av din tunga du bara kan innan du slår i marken med ansiktet först.Inte jag heller. Starka ben eller bara tur?
Tungan?!