Inte jag hellerSamma hÀr. Inte heller Star Wars, Harry Potter eller Sagan om ringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag hellerSamma hÀr. Inte heller Star Wars, Harry Potter eller Sagan om ringen.
Nej?Kan vi ta en hockeymatch istÀllet ?
Nu börjar det bli allvarligt pÄ riktigt! Detta mÄste vi ju göra nÄt Ät!Jag har aldrig fÄtt en varning pÄ Buke!
Kanske lika bra. Hockey Àr inte bra för blodtrycket har jag mÀrkt men jag tar med telefonen sÄ jag kan titta pÄ annat
Har aldrig varit i Norrland.
Vet du varför?Jag har aldrig haft en orgasm.
Falun/BorlĂ€nge Ă€r mitt mest nordligaâŠ.Det har jag! Eller var det Solna? Nej skĂ€mt Ă„sido, jag har varit nĂ€stan hela vĂ€gen upp till Treriksröset och ner till Ystad!
Jag har aldrig gÄtt pÄ gym
PÄ högstadiet var ju en kille som dum att han öppna en sÄn dÀr burk och la surströmming i papperskorgarna i korridoren....Lukta helvete. Men det roliga var att det var killen sjÀlv som rusa och spydde. Ibland straffas man direkt .Jag har kÀnt doften (stanken) otaliga gÄnger. Jag klarar mig
Nej har fasen aldrig jag heller gjort .Jag har aldrig gÄtt pÄ gym
Inte jag heller! Vilket Àrligt talat Àr ett jÀvla mirakelJag har aldrig fÄtt hastighetsböter (vilket Àr ren tur med tanke pÄ att man stÀndigt körde för fort i ena hemtjÀnstenheten jag var vikarie pÄ....).
Samma hÀr brukar sambon sÀga nÀr jag rets för han lyckats med nÄgra...Hehe.Inte jag heller! Vilket Àrligt talat Àr ett jÀvla mirakel