Samma här. Fyller 35 i jan.
Jag har aldrig rökt eller snusat. Inte ett bloss, är ändå 35plus
Samma här - 50+
Inte jag heller. Hur skulle man ens motivera att man testade efter 30 år fyllda? Nyfikenhet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Fyller 35 i jan.
Jag har aldrig rökt eller snusat. Inte ett bloss, är ändå 35plus
Samma här - 50+
Inte jag heller, är 41 utan planer på att börja.Inte jag heller. Är snart 45.
En vegan som inte äter avokado?Ser verkligen inte gott ut!
Finns det inte ett talesätt "att kyssa en snusare är som att slicka en askkopp i röven", var sjutton nu en askkopp har sin röv?Jag har varit på Ullared. Flera gånger. Och alltid kommit hem med märkesvaror till verkligt lågpris.
Däremot har jag aldrig testat någon form av droger förutom alkohol.
Jag har aldrig snusat eller ens kysst någon som snusar. (lukten )
Feströkt lite hade jag gjort långt innan 30, men snusa testade jag när jag var typ 30. Inget jag vill göra om.Inte jag heller. Hur skulle man ens motivera att man testade efter 30 år fyllda? Nyfikenhet?
Haha, japp.En vegan som inte äter avokado?
Jag skulle äta det dagligen om det inte vore för att det dels är dyrt och dels verkar vara ganska dåligt mtp miljön. Nu unnar jag mig det som lyx ibland.
Inte jag heller. Är snart 45.
Jag försökte tappert bli rökare i övre tonåren. Det funkade om jag var rejält berusad, inta annars.Kan tyvärr inte säga detsamma. Drog 2 bloss av en cigarett på en studentresa i Prag 1994 . Misstänker dock att jag inte kan skylla några kommande sjukdomar på rökning ändå.
Det tror jag, ungar tenderar ju att tjata om det de vill ha Trodde alla som gillar hästar och önskade sig en häst hade planer på hur man bäst övertalar föräldrarnaJag har aldrig tjatat om eller önskat mig en häst i julklapp eller födelsedagspresent fastän jag väldigt gärna ville ha en
Är nog inte särskilt ovanligt dock .
Hmm…. Men du har varit i Göteborg ??Jag har heller aldrig varit i Stockholm eller Malmö. Har varit nära Stockholm men aldrig i staden. Tror inte att jag varit i Skåne öht.
Skönt då är vi tvåJag har aldrig varit i Göteborg (men vill gärna)
Det tror jag, ungar tenderar ju att tjata om det de vill ha Trodde alla som gillar hästar och önskade sig en häst hade planer på hur man bäst övertalar föräldrarna
Skönt då är vi två
Blev lite orolig där ett tag