Jag har aldrig

Jag har varit på Ullared. Flera gånger. Och alltid kommit hem med märkesvaror till verkligt lågpris. :D
Däremot har jag aldrig testat någon form av droger förutom alkohol.
Jag har aldrig snusat eller ens kysst någon som snusar. (lukten :eek::turd: )
Finns det inte ett talesätt "att kyssa en snusare är som att slicka en askkopp i röven", var sjutton nu en askkopp har sin röv?

Jag har aldrig tjatat om eller önskat mig en häst i julklapp eller födelsedagspresent fastän jag väldigt gärna ville ha en 🤷‍♀️

Är nog inte särskilt ovanligt dock :p.

Jag har aldrig tjatat om eller önskat mig en häst i julklapp eller födelsedagspresent fastän jag väldigt gärna ville ha en 🤷‍♀️

Är nog inte särskilt ovanligt dock :p.
Det tror jag, ungar tenderar ju att tjata om det de vill ha :D Trodde alla som gillar hästar och önskade sig en häst hade planer på hur man bäst övertalar föräldrarna :D

Har aldrig ridit på ridskola.

Liknande trådar

Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
  • Låst
Fordon Idag fick jag reda på vad felsökning av min bilfan skulle gå på. 1921 kronor. Fullständigt hutlöst. Hade aldrig kunnat tänka mig att en...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 918
Senast: Gunnar
·
Mat Varför är det så många som tar upp just avokado också? Har man aldrig ätit ett äpple kan jag väl förstå att det känns något som "alla...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
4 600
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024