Jag håller på att bli plastmormor:o)

Status
Stängd för vidare inlägg.

tinna

Trådstartare
Sambons äldsta dotter är på BB nu. Öppen 6 cm...kvaddlar på ryggen. Ungefär hur lång tid tar det innan bebisen är ute från det stadiet...? det är så länge sen så jag kommer inte ihåg riktigt.
Jag är såå spänd på vad som funnits 9 månader i den magen. Det ska bli så roligt :)
 
Sv: Jag håller på att bli plastmormor:o)

Det kan ta timmar.. tom någon dag.. eller går det jättefort. Svårt att säga men första barnet brukar i regel ta lite längre tid.

Spännande!
 
Sv: Jag håller på att bli plastmormor:o)

Åh, vad roligt! Så spännande, jag förstår att ni väntar otåligt. Ska bli roligt sen att få höra vad det blev för litet knyte.:love:
 
Sv: Jag håller på att bli plastmormor:o)

Å vad spännande! Men när bebis kommer är ju väldigt olika...

För min del tog det ganska exakt 2,5h...
 
Sv: Jag håller på att bli plastmormor:o)

En liten kicka....får höra mer i morgon men allt gick väl=glad :love:
 
Sv: Jag håller på att bli plastmormor:o)

Gratulerar till lilla underverket! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 989
Senast: Elendil
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 100
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 857
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 911
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp