Jag håller på att bli plastmormor:o)

Status
Stängd för vidare inlägg.

tinna

Trådstartare
Sambons äldsta dotter är på BB nu. Öppen 6 cm...kvaddlar på ryggen. Ungefär hur lång tid tar det innan bebisen är ute från det stadiet...? det är så länge sen så jag kommer inte ihåg riktigt.
Jag är såå spänd på vad som funnits 9 månader i den magen. Det ska bli så roligt :)

Sv: Jag håller på att bli plastmormor:o)

Det kan ta timmar.. tom någon dag.. eller går det jättefort. Svårt att säga men första barnet brukar i regel ta lite längre tid.

Spännande!

Åh, vad roligt! Så spännande, jag förstår att ni väntar otåligt. Ska bli roligt sen att få höra vad det blev för litet knyte.:love:

Å vad spännande! Men när bebis kommer är ju väldigt olika...

För min del tog det ganska exakt 2,5h...

En liten kicka....får höra mer i morgon men allt gick väl=glad :love:

Gratulerar till lilla underverket! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 317
Senast: Elendil
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 483
Senast: Barbabelle
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 247
Senast: Emtherlia
·
Småbarn Allt har varit frid och fröjd med vår bebis sen hon föddes för 10 månader sen. Hon är nöjd och glad 99% av tiden, väldigt aktiv och...
Svar
15
· Visningar
6 761
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama