Jag fick låna en ängel

Sv: Jag fick låna en ängel

Fy tusan så hemskt! :cry: Jag förstår verkligen om du är ledsen... *tröst- och styrkekramar*

tack alla, ni anar inte hur mycket det värmer just nu!

dikten är en låt, shirley clamps jag fick låna en ängel. helt underbar, fast jag gråter inte mindre när jag hör den :(

Näää det är möjligt... men man ska gråta, det är hälsosamt, tömmer kanalerna, luftar känslorna läste din tråd på "Hund". Synd att det slutade så illa... Kidnappa din pojk och gråt på hans axel ett tag.

Men gud så sorgligt!! Särskilt med en så ung hund med. :cry: Fick en klump i halsen här...
KRAM på dej! :(

Uscha stackars dig! *kram*

Gråt och minns allt fint! Jag vet hur det känns men försök glädjas över att du verkligen fick låna en ängel!

Får man undra vad som hände under operationen, hur han kunde dö? Måste varit någon svår komplikation eftersom ju yngre hundar oftast är i bättre kondition också... :(

Han ville inte vakna upp ur narkosen. Dom försökte återuppliva honom i en halvtimme. Sen ringde dom till killen och berättade hur det stod till och frågade om han ville att dom skulle fortsätta återupplivningsförsöken, men han tyckte dom hade gjort vad som gick att göra..

Jag hann aldrig ta farväl ens :(

Men fy så fruktansvärt! Skulle det hända med min älskade hund så vet jag verkligen vad jag skulle ta mig till. Usch, tycker så fruktansvärt synd om dig, så oväntat också. :cry:

åhh...jag förstår hur du känner vi har precis tagit bort familjens hund och det känndes verkligen jobbigt:cry: :cry:
men styrkekramar till dig *kram*

Tack för allt stöd!
Jag har precis vaknat upp ur en liten tupplur. Kunde äntligen somna en stund, det var skönt och ganska behövligt. Blev lite förvirrad när jag vaknade, det känns verkligen att jag saknar något i mitt hjärta. Samtidigt har jag inte förstått att han är borta. Fina, lilla, livliga, underbara Felix. Jag kommer aldrig glömma honom, fyfan vilken personlighet han hade. Jag var så stolt över honom och alla vi träffade var förvånade över vilket psyke hunden hade.
Gud ville verkligen ha tillbaka sin finaste ängel, hur dumt det än låter. Och jag förstår honom Felix var och är en once in a lifetime-vovve.
Ovanför min säng har jag ett foto på lillkillen. Rättare sagt denna bild: http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_18/06780000-06789999/640x480/6788337.jpg.
Nere i vänstra hörnet har jag en av hans mjölktänder inplastad i en liten tejpbit. Min pappa kom springandes i somras "Hunden bet mig!", vi vart ju helt chockade och trodde att Felix fått spel eller något, men pappa hade bara trampat på en av Felix mjölktänder som han tappat. Jag är så glad att jag sparade den :)

Jag har hört folk som säger att tårarna har tagit slut och jag har alltid trott att det är någon liten klyscha man säger för att beskriva sin sorg och saknad, men det är fan sant. Jag sitter här och hulkar men inga tårar kommer.

Senast ändrad:

Men, neej:(

Jag lider verkligen med dig!
Jag vet inte vad man kan säga egentligen för att få dig att få bättre, det är så orättvist...
men jag förstår hur du känner, min häst togs bort för två veckor sedan...

Den här låten brukar jag lyssna på när jag tänker på honom, vet inte om du också tycker om den:
http://youtube.com/watch?v=-_itEo3y6WI

Men nej vad tråkigt, har läst tråden på Hund men inte svarat
i den :(
Var inne på din Pixbox sida och fick tårar i ögonen när
jag såg bilden på dig och Felix när ni tittar varandra
i ögonen, han ser så himla klok ut...

Fy sjutton vad hemskt!
Det är aldrig kul att mista ett djur!

Underbart vacker din lille kille var:love: Ser så otroligt klok ut!

*Massa styrkekramar till dig*

Det finns nog inte så mycket att säga. Djur sätter verkligen sina spår.
Låten var underbar!

Saybia: Han var så himla klok. Jag kan inte fatta att han är borta. Borta för alltid :(

AlmetosDon: Visst var han fin.. ååh :( tack så mkt!

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 123
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 352
Senast: Castellini
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka