JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Men välkommen tillbaka!!!!! :love: Skulle hon inte va oskyldig? Vad är hon skyldig till då?

Har saknat dig också!!!!:love: Jätte mycket, men själv har jag ett aktivt liv me familj och massa vovvar så kan tyvärr inte vara här hela dagarna som vissa andra:angel:

Kalla mig hjärntvättad, klen bakom pannbenet eller vad du vill. I don´t care! Jag tycker jätte mycket om dessa människor och tycker att det är tråkigt att det har blivit så här

Oki, du tycker det är tråkigt, men varför i hela friden gå in en sån här diskussion då???

Låt det va!!

Skulle jag varit uppfödare till denna hund hade jag varit J***IGT pissed off på er 2 nu. Vad säger uppfödaren om erat agerande i tråden, vet dom ens om detta???

Oki, du tycker det är tråkigt, men varför i hela friden gå in en sån här diskussion då???

Låt det va!!

Skulle jag varit uppfödare till denna hund hade jag varit J***IGT pissed off på er 2 nu. Vad säger uppfödaren om erat agerande i tråden, vet dom ens om detta???

Varför ska dom vara skit sura på oss, förklara, de har TS från början klarat av alldeles själv.....:idea: :idea:

Har saknat dig också!!!!:love: Jätte mycket, men själv har jag ett aktivt liv me familj och massa vovvar så kan tyvärr inte vara här hela dagarna som vissa andra:angel:

Åh, gumman! Jag har också ett liv men jag har bara en hund och fyra underbara barn som har varit i skolan! Jag hinner med allt jag ska göra ska du se! :love:

För att ni drog upp att deras namn fanns på Citrons sida bla. och sen dessa jädrans "försvarstal". Ni snackar skit om kenneln indirekt ju, förstår ni inte det?? :crazy: :confused:

Åh, gumman! Jag har också ett liv men jag har bara en hund och fyra underbara barn som har varit i skolan! Jag hinner med allt jag ska göra ska du se! :love:

Oki, va bra för dig:love: Men saknade dig när jag inte var här:love:

Varför ska dom vara skit sura på oss, förklara, de har TS från början klarat av alldeles själv.....:idea: :idea:

För att ni drar 1000 gånger mer negativ uppmärksamhet till dem och deras kennel än vad citron någonsin gjort.. Det är ju ni (och inte citron) som gjort att alla vi här inne tagit reda på vilken kennel det gäller :devil:

:p Va bra desamma. Va ska vi disskutera nu då???:p :p :p

Jag har tyvärr inget på lager....Men kom på nån anklagelse eller nåt så får vi säkert nåt att prata om...:rofl: För min del så är det här avklarat! :love: :love:

För att ni drog upp att deras namn fanns på Citrons sida bla. och sen dessa jädrans "försvarstal". Ni snackar skit om kenneln indirekt ju, förstår ni inte det?? :crazy: :confused:

Nopp gör inte de. På sidan 3 i den här tråden har TS själv hänvisat till sin hemsida om man vill se journal tilläggen. Så de har hon banne mig klarat av alldeles själv:idea: :idea:

Jag har tyvärr inget på lager....Men kom på nån anklagelse eller nåt så får vi säkert nåt att prata om...:rofl: För min del så är det här avklarat! :love: :love:

Hmm,:love: :love: enda anklagelsen jag kommit med är att journalerna inte säger att de är/var OCD så de är de enda just nu. Va gäller dom andra åkommorna har jag väl inte yttrat mig om. Panostit anser väl jag inte är en sjukdom, utan de är lite allvarligare än växtvärk. Demodexen är inte en anledning att avliva heller, speciellt om de är valp deomdex.

Men helt ärligt hade inte folk kollat/reagerat över namnet så förrens ni sa det...

Det är ju som att sitta på jobbet o prata med klienter...

Vill man inte inse fakta så får man skylla sig själv...that´s it!

Over and out..

Nopp gör inte de. På sidan 3 i den här tråden har TS själv hänvisat till sin hemsida om man vill se journal tilläggen. Så de har hon banne mig klarat av alldeles själv:idea: :idea:

Mmm, efter att ha blivit ifrågasatt ja...

*kl*

Har läst båda trådarna nu och måste säga som många andra.

Det är ju ni som "försvarar" som fått uppfödarna att se dummast ut.
Det är ni som fick mig att ens veta att citron hade en hemsida och det är ni som fick mig att bli nyfiken på vilken uppfödare det var..

Och som många andra sagt;
Tror ni seriöst att en veterinär skiver typ, som ungefär/kanske?

Är ni fjorton och tror att det är det enda ordet betyder.
Eller tror ni att veterinären är det?

Och jag repeterar även ännu engång vad många andra sagt.
Citron ägde hunden.
Hon hade rätt att avliva den om än den så var frisk.
Det finns egentligen ingenting mer att säga om saken.
Ni för en diskussion som egentligen inte finns, för det finns inget att diskutera.
Ni drar smuts över kenneln.

För det är nog många kennlar som någon gång fött upp en hund som blivit sjuk.
Men jag hoppas att det inte är lika många som beter sig som dom/er..

Jo, jag har fått avliva en hund pga av demondex. Så länge som jag och hunden kämpade med det.
Men hon led verkligen, och vi gjorde tester, prover, var hos olika veterinärer. Men det var bara att välja, en hund som skulle må dåligt eller ta bort den.

*kl*

Har läst båda trådarna nu och måste säga som många andra.

Det är ju ni som "försvarar" som fått uppfödarna att se dummast ut.
Det är ni som fick mig att ens veta att citron hade en hemsida och det är ni som fick mig att bli nyfiken på vilken uppfödare det var..

Och som många andra sagt;
Tror ni seriöst att en veterinär skiver typ, som ungefär/kanske?

Är ni fjorton och tror att det är det enda ordet betyder.
Eller tror ni att veterinären är det?

Och jag repeterar även ännu engång vad många andra sagt.
Citron ägde hunden.
Hon hade rätt att avliva den om än den så var frisk.
Det finns egentligen ingenting mer att säga om saken.
Ni för en diskussion som egentligen inte finns, för det finns inget att diskutera.
Ni drar smuts över kenneln.

För det är nog många kennlar som någon gång fött upp en hund som blivit sjuk.
Men jag hoppas att det inte är lika många som beter sig som dom/er..

Ja så skriver en vett när dom inte kan säga till 100% vad de är. :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 652
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 442
Senast: Wonna
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 014
Senast: Monstermom
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 653
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar