JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: JA!!!! Nu har jag det på papper!!!

Lustigt nog så får jag inget svar på min (upprepade) fråga om vad uppfödaren tycker om sina 3 "försvarare" och deras sätt och framtoning här på buke :confused: :D

Vad uppfödare tycker om våra inlägg har väl inte ni med att göra eller?? Tycker de inte om det så får vi "försvarare" ta det med dem. Vi står för det vi tycker. Vi är ärliga och står för att vi skriver här på Buke.

:)
Jasså gör dom?
Vad har du för bevis på det då eftersom du är så säker?
Är du veterinär?
Har du pratat med den veterinären.
Har du frågat en veterinär hur den skulle tolka; förändrigar medialt hö hasled typ OCD?[/QUOTE

Ja kanske de!! Om du funderar på hur de tolkas eller vad som menas med de ta kontakt med din egen vett. :D :D

Ursäkta mig men var i hela fridens dar har du fått ifrån att det krävs en operation för ställa diagnosen OCD?

Ursäkta mig men var i hela fridens dar har du fått ifrån att det krävs en operation för ställa diagnosen OCD?

Har inte påstått att de krävs en op för alla fall av OCD men i din hunds fall va de ju så, eller??:confused:

Kanske det vad är det för svar?
Har du det eller har du det inte?

Nej i journalen står det bara men det vet väl du redan,att det prognosen är avaktande.Det är en stor skillnad på prognos och diagnos.

Jag anser en veterinär inte är så värst seriös om den använder slangord som typ i den bemärkelsen du menar i en journal. Men jag ska till min vet i morgon, jag ska fråga.

Och varför är det just din tolkning som är rätt och våran fel?

Jag anser en veterinär inte är så värst seriös om den använder slangord som typ i den bemärkelsen du menar i en journal. Men jag ska till min vet i morgon, jag ska fråga.

har inte sagt att eran är fel. Men så har jag fått höra att de kan skrivas om man är osäker på åkomman. Spännande fråga din vett:p

Tror du min vett vet om du har pratat med en? :confused:

Dom har hela tiden trott (tyckt) att dom har rätt och Citron fel, det är ju det tjafset handlar om....

Vad uppfödare tycker om våra inlägg har väl inte ni med att göra eller?? Tycker de inte om det så får vi "försvarare" ta det med dem. Vi står för det vi tycker. Vi är ärliga och står för att vi skriver här på Buke.

Vi kanske inte har med saken att göra men jag tycker absolut att uppfödaren har med det att göra då erat "försvarande" ställer dem i otroligt dålig dager och det var ni som fick åtminstone mig att kolla upp vilken uppfödare det gäller. Innan ni kom in i bilden visste jag inte ens vilken ras det rörde sig om............

*KL*

Vill bara tillägga att en vän fick ta bort sin VALP pga demodex. Det hade tagit alldeles för lång tid (läs; för lång tid för en valp att lida) att vänta på något som inte alls skulle bli 100% bra.

Och min hund har också ordet "typ" i sin diagnos, och det är inget typ som i slangord. "Magproblem av typ enterit och colit". Andra journaler står även; "Kronisk enterit och colit."

Det handlar väl om att det inte står helt klart att det är OCD eller är ja ute å cyklar?

Men det är ju bara er det inte står helt klart för???? Alla andra ser ju! Vad är det för fel? :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 651
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 442
Senast: Wonna
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 014
Senast: Monstermom
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 651
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar