Sv: It´s all ovre folks
Hur går det för dig?
Hur går det för dig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med boende, dagis, möbler?
Jag hoppas att det löser sig för er, men jag hade inte velat leva med en person som ena dagen älskar mig och nästa dag säger att han HATAR mig.
Att det inte finns några känslor..
Då vet i tusan om jag inte bara hade skitit i allt och gått vidare utan honom.
Sen om det kommit en tid för oss senare, men inte vill jag gå i ett förhållande där man bara 'går och väntar' på att nästa period av hatande och känslo-tveksamhet ska dyka upp.
Jag tror ni behöver vara ifrån varandra.
Antingen märker ni hur mkt ni älskar & saknar varandra eller så märker ni att ni har det bättre på var sitt håll.
Låt tiden visa dig vägen.
Ge det en period. bli lite mer medvetet självständig, hitta på lite saker på egen hand och se hur han reagerar.
Kanske han tar dig för givet och bara räknar kallt med att du alltid stannar.. vad han än säger och gör.
Sätt foten i backen och visa att du inte tar vilken skit som helst.
Han är inte oersättlig. Det är ingen.
Bråken, sönderslagen lägenhet.........hans humör.
det brukar inte hända framför sonen. sonen är en glad "liten" kille och alla älskar honom. men vi tjaffsar inte högljutt och sånt där framför honom, det blir mera lågmält. han har aldrig blivit rädd, nervös eller något sådant. det skulle jag aldrig utsätta hono för då jag själv blev utsatt för det ständigt när jag var barn.