It´s all ovre folks

doglover

Trådstartare
Jag vet, fel i rubriken.

Nu är de slut. Finito. Bestämt att jag ska flytta. Sambon sa till mig i telefon att han inte bryr sig om hur ja gör och att han inte älskar mig längre. :cry:

Bara vaknade upp i dag och var helt sur.

Sen hände lite annat och sen sa han det.

Jag har fått nog.

Jag pallar inte.

Jag vill bara flytta härifrån.

Det känns inte som att ja har något stöd någonstans.

Sambon sitter just nu hemma hos min pappa och dricker öl och pappa vet om allt. Ändå inga känslor, ingen kram. Nada.

Jag prkar inte ha det så här mer.

Bråken, sönderslagen lägenhet.........hans humör.

Han är en underbar pappa och älskar verkligen sin son och jag säger inget annat.

Men han älskar tydligen inte mig ängre och det bara :poff dök upp idag.

Vad har jag gjort? Inget svar.

Något om att ja inte hör vad han säger. Är hörselskadad och han vet väl om det.

Bla bla bla..

Hur ska man lösa allt?

Med boende, dagis, möbler? Jag kommer att få fixa allt det själv. Jag vill kunna göra det lugnt och civilicerat utan bråk. Men vet inte om det kommer att gå.

Hur kan man bara sluta älska någon bara sådär? Då är inte det äkta kärlek.

Sv: It´s all ovre folks

Usch vad jobbigt för dig....:(

Rent praktiskt brukar det mesta lösa sig, det som är svårt är det känslomässiga slitaget som blir. Försök ta hjälp med det du kan av andra och tillåt dig vara ledsen, och försök att inte gräva ner dig i funderingar är mitt råd. Enkelt sagt och svårt att göra, men det går över, och du kommer att klara det galant, det är jag säker på!

Jag har tyvärr inget bra svar på hur man kan sluta älska nån bra så där .
Jag råkade ut för det när jag var 22 och kan fortfarande undra över varför !

Men jag skickar dig en stor kram ,,och att du fixar allt runt omkring!

Nu när jag vart hos min syster i ett par 4 timmar så gick jag hem till pappa innan jag skulle gå hem. Jag skulle be om en nyckel jag behöver låna.

Då ser sonen mig, (sambon var fortfarande där), och går emot mig och han vill att jag tar upp honom. Jag såg inte det först, utan ja skulle gå hem. Sen efter ca 30 sek typ så ser jag att sonen vill komma till mig. Jag stannar kvar tills han kommer emot mig, sambon kommer efter och plockar upp sonen och går tillbaka trots att han ser att han ville komma till mig.

???????

Jag vill inte g råta. Jag vill inte att min son ser det mer. Nu är han visserligen inte här då men...

JaG VILL inte visa mig sårbar.

Å ena sidan vill jag bara skrika, gapa och slå sönder allt ja kommer åt. Mer än så ska ja inte skriva.

Jag har gråtit. det Kommer att bli ett värre helvete än vad det är men ska försöka vara så cvilicerad som möjligt.

En sak är klar, sonen ska inte flytta mellan 2 hem. Han ska bo hos en av oss och den andre har fri tillgång att besöka, sova över wahat ever.

Små barn behöver stabilitet, rutiner och trygghet, inte flyttas fram och tillbaka som en leksak.

Han sa ingenting. Nada, titta inte ens på mig trots att ja stod framför honom.

Har skickat meddelande å sagt att loke behöver få komma hem, få sitt kvällsbad som han skulle fått för flera timmar sen, bli smörjd då han fått röd rumpa, god natt gröt, tandborstning och sen läggas.

Dricker han när han har hand om sin son? I så fall skulle jag hämta mitt barn omedelbart, oavsett vad.

Kan bara skicka stödkramar!

Och hålla med Kpist...Hämta sonen! Pappan är inte i ett tillstånd att ta hand om honom..

Kämpa på tjejjen.

Igår kväll sa han att han hatade mig. Han vägrar dock säga varför. Vad det är som jag har gjort för att han plötsligt ska hata mig?

Allt va bra i fredas och i lördas morse. Jag gíck över me sonen till farsan och kom väl hem ca 12 eller nåt igen. Då var han skit sur och sen efter nån timme eskalerade det.

Det måste ju finnas en orsak?

Jodå sonen kom hem alldeles välbehållen. Han blev inte berusad eller så. Men jag sa att han skulle komma hem med honom för att han skulle bada och det gjorde han efter en stund.

Jag har frågat sen igår kväll varför han hatar mig. Han vägrar svara.

Jag hoppas det går bra för er!
Håller alla tummar jag kan. Verkar konstigt om känslorna bara tvärdött utan anledning men sånt händer väl ibland.

Men kämpa på. *skickar lite styrkepepp* Du klarar detta!

Tack. Jag vill flytta. För ja pallr inte detta längre. Men om ja har riktigt otur kommer det att dröja månader. Jag kan inte stå på nån lägenhet då ja har haft bet.anm. Vilket jag tror kommer att göra processen ännu långsammare.

Lycka till med allt.

Men haft gör väl inget , det är väl om man har ??

Har för mig att du skrivit innan att det tagit slut eller liknande trådar, rätta mig gärna om jag har fel ?

Usch vad tråkigt, skickar styrkekramar till dig! Det bästa är nog att egentligen ta tag i det praktiska och försöka att INTE ge dig på honom om varför etc, det leder nog bara till bråk och mer slitage inombords. Försök att istället be om hjälp praktiskt, hur gör vi med lägenheten och boendet för sonen och sånt, och prata bara när du känner dig lugn och inte arg. Blir det ett bråk så gå bara.

Lycka till, lider med dig :(

Jag ska ha sonen tydligen. Delad vårdnad. Jag sa atthan inte ska flyttas fram å tebax.

Det med möblerna har vi redan pratat om. Jag får en hörnsoffa, en snurrfotölj, stereo, hemmabio, 21 tum tv, vardgasrumsbord, matta, och en byrå. Är då köksmöbler, förutom tripp trapp, och sovrumsmöbler som saknas.
Det skaffar jag bara billigt, finns massa som skänks bort.

Man är ju med i registret i 3 år efteråt. Det har jag för mig att det påverkar.

Har du möjlighet att bo kvar i lägenheten och han får flytta? Så löser sig boendebekymmerna?

Jo, det har jag rätt att göra.

Men vill inte bo kvar om jag verkligen inte måste. Så går det, vill jag flytta.

Tycker planlösningen är taskig, läget hatar jag då vi bor granne med en parkering, hyran e på nästan 5000 vilket jag tycker är dyrt.

Den som barnet ska bo hos, har störst behov utav lägenheten har jag läst i sambolagen eller vad det nu var.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 916
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ännu en kvinna
  • Motionscykel?

Hund, Katt, Andra Djur

• Avlivning älskade katt