Cavallo
Trådstartare
Tycker också om träns med klinker! Första tränset jag köpte till min häst har silverklinker, drogs till det direkt, samma som ovan, nostalgi, när jag var barn hade en del av hästarna på ridskolan sådana träns och det var såklart det finaste. Samma med träns med vitt foder, det känns också så retro, var inte alls ovanligt på den tiden, verkar ha kommit tillbaka i trend på tävlingsträns hos dressyrryttare men inget som jag ser bland vanligt sortiment på typ Hööks. Jag har också ett Hrimnirträns med stenar "fire & ice" men sneglar på ett av deras andra med ännu större blingig pannrem...
Ni som tävlar, har ni skjorta med krage och slips som verkar vara standard på island, eller annan tävlingstop under kavaj (förutsatt det är tävling där man använder kavaj). Var köper man sån skjorta och slips isåfall, ser inget sånt bland de större islandsåterförsäljarna.
Ni som tävlar, har ni skjorta med krage och slips som verkar vara standard på island, eller annan tävlingstop under kavaj (förutsatt det är tävling där man använder kavaj). Var köper man sån skjorta och slips isåfall, ser inget sånt bland de större islandsåterförsäljarna.