Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj, hade han prestationskrav dessutom, det missade jag, sorry! Det låter ju lite kräset :D

Ja, milen "i alla fall under 50" var det som gällde och det var det jag reagerade på.

Det stämmer säkert som du säger - i många fall. Jag tänker mest på min egen sport, triathlon, och min man som under flera år tränade extremt intensivt för ett antal Ironman. Han var otroligt fokuserad och organiserad, tränade 2 - 3 hårda pass varje dag, varav ett ofta var ett cykelpass på upp till 4 timmar. Däremellan var han tämligen trött (förutom att han behövde sköta sitt jobb), plus att hans krav på rätt sorts mat vid rätta tidpunkterna var jätteviktigt för att han överhuvudtaget skulle orka. Middagar etc kunde verkligen inte bestå av precis vad som helst! När de olika loppen närmade sig var det väldigt viktigt att inte ta hem folk till huset som ev kunde smitta med nån förödande förkylning etc, och all övrig planering fick anpassas kring dessa tidpunkter. Jag, som själv sysslar med sporten (omän på en HELT annan nivå.....) och ÄR intresserad, tyckte det var rätt tröttsamt ibland. Hade jag inte brytt mig om sporten alls hade jag förmodligen flyttat.

Det låter ungefär som längdåkning tycker jag. Jag är så van vid sånt så jag tycker inte det låter det minsta konstigt. Strax innan förrförra OS var jag med en vän hem till hennes kompis, som då skulle åka OS, och precis vi klivit innanför dörren stod där en handsprit och min kompis väste "sprita händerna ordentligt Niyama!". Vi skulle alltså inte ens stanna där utan bara hämta nånting. Jag som är noggrann pga rädsla för magsjuka kände att här ligger jag i lä ;). Att mat inte kan bestå av vad som helst är väl ganska självklart om man håller på seriöst med någon krävande sport? Även att inte ta hem folk som kan smitta ser jag som självklart.

"Du är mycket ljuv i mina ögon! Jag önskar ge dig min åtrå och respekt, jag vill stå dig till tjänst fröken! :) Tillåt mig att få träffa dig någon dag när din stad står för mina fötter? Jag ämnar anlända till dig i en droska, med tjänare vid min sida, ett plommonstop på mitt huvud, spatserkäpp i min hand och monokel i mitt vänstra öga! Sedan kommer eder fröken att serveras en anspråkslös liten pralin, om så behagar! :)"

Vad säger ni erfarna dejtare? Borde jag nappa? Han är visserligen betydligt yngre än vad jag söker och bor alldeles för långt bort men ändå... Så himla charmigt skrivet! :love:

Eller inte... :yuck:

"Du är mycket ljuv i mina ögon! Jag önskar ge dig min åtrå och respekt, jag vill stå dig till tjänst fröken! :) Tillåt mig att få träffa dig någon dag när din stad står för mina fötter? Jag ämnar anlända till dig i en droska, med tjänare vid min sida, ett plommonstop på mitt huvud, spatserkäpp i min hand och monokel i mitt vänstra öga! Sedan kommer eder fröken att serveras en anspråkslös liten pralin, om så behagar! :)"

Vad säger ni erfarna dejtare? Borde jag nappa? Han är visserligen betydligt yngre än vad jag söker och bor alldeles för långt bort men ändå... Så himla charmigt skrivet! :love:

Strålande! :bow:

Låter som ett solklart fynd. :laugh:

Efter att jag svarat typ "Nej, nej och åter nej" kom detta:

"Jag är ej lika erfaren som fröken, men söker ej efter något absolut jämlikt, så överse med min ringa ålder! :) Jag attraheras av kvinnor jag känner aktning för, som gärna får vara äldre än mig, och fröken framstår så dyrbar tycker jag :) Så låt mig få träffa dig? :) Jag vill betjäna dig :)"

:rofl:

Om jag skulle skaffa mig en slav tro? Undrar om han kan laga mat, städa och diska? :angel:

Han särskriver iaf inte.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 644
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 694
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 452
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka