Ni verkar... väl matchade
Eller hur. Jag kände spontant att jag ville stänga dörren när jag såg hur han såg ut.
Han var jättesnygg och jag kände mig som en unge i rosa pyjamas i min rosa lägenhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni verkar... väl matchade
Oj, hade han prestationskrav dessutom, det missade jag, sorry! Det låter ju lite kräset![]()
Det stämmer säkert som du säger - i många fall. Jag tänker mest på min egen sport, triathlon, och min man som under flera år tränade extremt intensivt för ett antal Ironman. Han var otroligt fokuserad och organiserad, tränade 2 - 3 hårda pass varje dag, varav ett ofta var ett cykelpass på upp till 4 timmar. Däremellan var han tämligen trött (förutom att han behövde sköta sitt jobb), plus att hans krav på rätt sorts mat vid rätta tidpunkterna var jätteviktigt för att han överhuvudtaget skulle orka. Middagar etc kunde verkligen inte bestå av precis vad som helst! När de olika loppen närmade sig var det väldigt viktigt att inte ta hem folk till huset som ev kunde smitta med nån förödande förkylning etc, och all övrig planering fick anpassas kring dessa tidpunkter. Jag, som själv sysslar med sporten (omän på en HELT annan nivå.....) och ÄR intresserad, tyckte det var rätt tröttsamt ibland. Hade jag inte brytt mig om sporten alls hade jag förmodligen flyttat.
Sedan kommer eder fröken att serveras en anspråkslös liten pralin, om så behagar!"
"Du är mycket ljuv i mina ögon! Jag önskar ge dig min åtrå och respekt, jag vill stå dig till tjänst fröken!Tillåt mig att få träffa dig någon dag när din stad står för mina fötter? Jag ämnar anlända till dig i en droska, med tjänare vid min sida, ett plommonstop på mitt huvud, spatserkäpp i min hand och monokel i mitt vänstra öga! Sedan kommer eder fröken att serveras en anspråkslös liten pralin, om så behagar!
"
Vad säger ni erfarna dejtare? Borde jag nappa? Han är visserligen betydligt yngre än vad jag söker och bor alldeles för långt bort men ändå... Så himla charmigt skrivet!
Eller inte...![]()
Om jag skulle skaffa mig en slav tro? Undrar om han kan laga mat, städa och diska?![]()
Fråga!
Han har visst blockat mig... Han uppskattade kanske inte att hans dyrbara fröken förkastade hans dravel som trams...![]()
Fan... R har dumpat mig...
Hur jäkla svårt ska det vara att hitta en bra matchning när båda är intresserade?!
Eller hur. Jag kände spontant att jag ville stänga dörren när jag såg hur han såg ut.
Han var jättesnygg och jag kände mig som en unge i rosa pyjamas i min rosa lägenhet![]()
Ja, det kändes ju så. Tills han kom på att han inte kommit över förra tjejen.Nä, vad tråkigt! Verkade ju bra mellan er?
Ja, det kändes ju så. Tills han kom på att han inte kommit över förra tjejen.
Jag tror det också. Och bra i det hela att han kom på det nu och inte om flera veckor.Aha. Verkar rätt vanligt tyvärr. Tråkigt.
Han särskriver iaf inte....."Du är mycket ljuv i mina ögon! Jag önskar ge dig min åtrå och respekt, jag vill stå dig till tjänst fröken!Tillåt mig att få träffa dig någon dag när din stad står för mina fötter? Jag ämnar anlända till dig i en droska, med tjänare vid min sida, ett plommonstop på mitt huvud, spatserkäpp i min hand och monokel i mitt vänstra öga! Sedan kommer eder fröken att serveras en anspråkslös liten pralin, om så behagar!
"
Vad säger ni erfarna dejtare? Borde jag nappa? Han är visserligen betydligt yngre än vad jag söker och bor alldeles för långt bort men ändå... Så himla charmigt skrivet!
Eller inte...![]()
Go for itChattar vidare med snyggingen från Badoo. Han är riktigt roligoch med tanke på att herr pälsdjursallergiker inte ens har hört av sig på fyra dar så är det kanske dags att prova ngt nytt
![]()