Okej, Happypancake i all ära, som de flesta här verkar använda, och Tinder, men vad finns det mer för alternativ?
Badoo. Men jag tycker det är sådär. Sen finns det väl en rad betaldejtingsidor på nätet. Har inte provat ngn av dem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej, Happypancake i all ära, som de flesta här verkar använda, och Tinder, men vad finns det mer för alternativ?
Jag började testa Happn igår, inte särskilt mkt resultat att rapportera om än.Okej, Happypancake i all ära, som de flesta här verkar använda, och Tinder, men vad finns det mer för alternativ?
Han kanske känner nån som känner dig?Nu ska ni få höra något knepigt...
Jag var som sagt ut på krogen igår, var ett band som spelade, och ena killen i bandet tog ögonkontakt med mig flertalet gånger. När dom spelat klart så gick jag till baren,sen ut och rökte, sen in igen,och sen står han där helt plötsligt framför mig. Jag hejjar och han hejjar tillbaka, det hela kändes så pinsamt på något sätt, och jag kläckte ur mig typ: Vad bra ni spelade! Varpå han tackar. Sen smiter jag iväg.
Sen idag när jag låg och kollade på tv och mådde lite si och så så får jag en "meddelandeförfrågan" på FB, alltså hade nån jag inte är vän med skickat meddelande till mig, går in och kikar, och det är han!
Det läskiga i det hela är att jag aldrig presenterade mig.
Kan han ha sett på något sett att jag köpt biljetter dit och hittat mitt namn där? Och sen sökt upp mig på Facebook?
Skumt! Han hade dessutom skickat det typ kl 04 i natt, har han spenderat typ 3,4 timmar på att snoka reda på mig? Han hade inte ens mitt förnamn, och definitivt inte efternamnet!
Ett litet WTF moment blev det...
Han kanske känner nån som känner dig?
Världen är bra liten.....
@Fibusen Frågat runt efter dig kanske? Frågat någon av dina vänner? Är du taggad i någon bild eller så?
Nu ska ni få höra något knepigt...
Jag var som sagt ut på krogen igår, var ett band som spelade, och ena killen i bandet tog ögonkontakt med mig flertalet gånger. När dom spelat klart så gick jag till baren,sen ut och rökte, sen in igen,och sen står han där helt plötsligt framför mig. Jag hejjar och han hejjar tillbaka, det hela kändes så pinsamt på något sätt, och jag kläckte ur mig typ: Vad bra ni spelade! Varpå han tackar. Sen smiter jag iväg.
Sen idag när jag låg och kollade på tv och mådde lite si och så så får jag en "meddelandeförfrågan" på FB, alltså hade nån jag inte är vän med skickat meddelande till mig, går in och kikar, och det är han!
Det läskiga i det hela är att jag aldrig presenterade mig.
Kan han ha sett på något sett att jag köpt biljetter dit och hittat mitt namn där? Och sen sökt upp mig på Facebook?
Skumt! Han hade dessutom skickat det typ kl 04 i natt, har han spenderat typ 3,4 timmar på att snoka reda på mig? Han hade inte ens mitt förnamn, och definitivt inte efternamnet!
Ett litet WTF moment blev det...
Nej,jag är inte taggad någonstans och han hade inte pratat med min kompis.
Fråga honom hur han lyckades hitta dig!
Det är VÄLDIGT roligt att ha en partner som gillar att träna samma saker som en själv! Även om man inte är på samma nivå (...) förstår man varandra, slipper traggla saker som partnern tycker är urtrist och inte orkar lyssna till eller förstår. Det funkar på så många plan. Tränar man mycket är det ett jätteplus om man kan hitta en partner med samma intresse! Tränar man JÄTTEmycket är det nästan ett krav, om förhållandet ska hålla i längden.
Jahopp.
Nu har grannen varit här och sett på film och det var precis det som vi gjorde, såg en film.
Det hade absolut inget mer alls. Vi pratade en liten stund och sen kram och godnatt och så gick han hem.
Jag blev inte så mycket klokare av detta
Det roligaste var att han var väldigt fint klädd med snygga brallor och skjorta. Jag hade rutiga pyjamasbyxor och linne
Har chattat med den snygga karln halva kvällen igår, han tyckte att han skulle komma hit. Ja sa att jag bor i en stuga i skogen med mina 30 katter, han svarade att han inte är allergisk och att han gillar katter
Förklarade att jag redan dejtar ngn, han tyckte jag kunde spola det och träffa honom istället....
Ni verkar... väl matchade?
Tror han har en poäng.
Att du borde byta upp dig till en ickeallergiker.En poäng?
Att du borde byta upp dig till en ickeallergiker.
Oj, hade han prestationskrav dessutom, det missade jag, sorry! Det låter ju lite kräsetAlltså det fattar jag också, det jag reagerade på var att ha krav på en viss prestation. Nu tycker jag snarare det är minus med precis samma intresse, men om jag hade tyckt att det var viktigt när jag höll på med hästar skulle jag inte haft som krav att min partner presterade på samma nivå som mig (och när det gäller ridsporten så underlättar det ju verkligen, om ens partner klarar av att rida ens hästar när man är sjuk t.ex.).
Sen finns det en hel del folk inom olika idrotter som tävlar världscup (skulle tro att de tränar rätt mycket) där partnern inte har samma intresse, och förhållandet håller ändå. Så att det generellt sett är nåt krav för att det ska hålla tror jag inte ett dugg på.