Ja, absolut. Det jag ville påvisa var att tendensen förekommer hos båda kön, men det du lägger fram är ju avsevärt mer uttalat.Jämför detta med ditt diagram. Nog är det en stor skillnad?
För egen del håller jag mig till 1/3 : 2/3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, absolut. Det jag ville påvisa var att tendensen förekommer hos båda kön, men det du lägger fram är ju avsevärt mer uttalat.Jämför detta med ditt diagram. Nog är det en stor skillnad?
Jag såg att du omtalade Hosey som "min kille" häromdagen. Jag vill i all tantigt välvillig beskäftighet påpeka att det skulle göra mycket för helhetsintrycket om du istället konsekvent valde det mer mogna uttrycket Maken.Ja, herr och fru Hosey som aldrig kommer fixa köket eftersom vi alltid konsekvent lägger våra pengar på att resa istället
Okej. Det hjälper lite. Har dock fortfarande noja!
Låter som en förståndig kvinna. Kanske årsbarn med mig?@Petruska Haha! Ja, då skulle min mamma bli väldigt glad i alla fall.
Nja, tror mamma är äldre än vad du är.Låter som en förståndig kvinna. Kanske årsbarn med mig?
Men du trodde jag var 40Nja, tror mamma är äldre än vad du är.
Tror jag också, egentligen. Annars har du en relativt ung mamma. Alltså ung relativt din egen ålder.Nja, tror mamma är äldre än vad du är.
Ja, nej min mamma var inte en ung mamma. Inte alls. Tror hon stämmer bra in på genomsnittet i Sverige.Tror jag också, egentligen. Annars har du en relativt ung mamma. Alltså ung relativt din egen ålder.
Håller med.
Men det kanske handlar om normer? Att normen är att mannen ska vara äldre?[/QUOTE
Jag tycker det är lite trist att npgon ska behöva "försvara" sin sexualitet för att andra tycker den faller utanför normen
Det är diskriminering
Tror jag också, egentligen. Annars har du en relativt ung mamma. Alltså ung relativt din egen ålder.
Min mamma tyckte att det var förhastat när min partner och jag flyttade ihop, efter endast tio år tillsammans. Vid ord som Maken, skulle hon undra vad hon har gjort för fel i sin uppfostran.
Jag tycker det är lite trist att npgon ska behöva "försvara" sin sexualitet för att andra tycker den faller utanför normen
Det är diskriminering
Om man vänder på det - jag inser förstås att det inte är en lika vanlig preferens, men för diskussionens (och min nyfikenhetsMen jag känner att något skaver ( som det uttrycktes tidigare) med 40-åringar som träffar 18-åringar. Det kan jag erkänna.
Hur menar du?Om man vänder på det - jag inser förstås att det inte är en lika vanlig preferens, men för diskussionens (och min nyfikenhets) skull - hur känner du kring 18-åringar som träffar 40-åringar?
Jag tror det skaver för mig för de 40-åringar jag vet som vill träffa 18-åringar säger själva att de gör det för de tycker att kvinnor i samma ålder är krävande och ställer krav medan 18-åringarna är tacksamma och enklare.Om man vänder på det - jag inser förstås att det inte är en lika vanlig preferens, men för diskussionens (och min nyfikenhets) skull - hur känner du kring 18-åringar som träffar 40-åringar?
Jodå, det rullar på.Ja, för att återgå till huvudämnet, hur går det med dejtandet för allihop?
Lite sådär lätt bekymrade känslor, skulle jag nog få om det var en artonåring jag kände. Även om du inte frågade mig.Om man vänder på det - jag inser förstås att det inte är en lika vanlig preferens, men för diskussionens (och min nyfikenhets) skull - hur känner du kring 18-åringar som träffar 40-åringar?