Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var generöst av digJag tycker att det är fint att den här tråden används för att förklara i detalj för ickenätdejtare som inte tänkt sig att nätdejta, hur nätdejting i dess mest basala funktioner fungerar.
På tal om att lätt komma åt på mobilen...Surfar man från mobil är det superlätt att man råkar klicka upp en profil. Vet att jag råkade göra det flera ggr och sen kunde man få ett medelande "Hej, såg att du besökt min profil........."
Brukade bara låssas som det regnade när jag fick de medelanderna. Var ju pinsamt att skriva "Jag råkande klicka fel" om de skrivit något trevligt
Hur mkt gillar du personen?Jag visste ju att det skulle bli problem...min dejt är pälsdjursallergiker...och det visste jag. Han sa dock att han var jätteallergisk mot häst (och det är helt ok för mig för jag har gärna stallet ifred), att han var lite allergisk mot katt och inte alls mot hund. Nu visar det sig att han är superallegisk mot min katt...han sa att han brukar kunna vara i samma hus som katt typ 4-5 timmar utan att känna ngt, min katt kände han av efter typ en timme.
Åååååhhhh...alltså ingen av oss har några ambitioner att nånsin flytta ihop, men det här innebär ju att han i princip inte ens kan komma hem till mig. Hur hanterar man det här då?
Hur mkt gillar du personen?
Åh, det är inte bara jag som råkar adda folk på Facebook från mobilen! Flertalet gånger har jag råkat klicka på någon i en grupp eller så (tex när jag vill få fram fler inlägg) och senare har personen godkänt en vänförfrågan från mig. Förstår inte hur jag lyckasPå tal om att lätt komma åt på mobilen...
Då jag hade pojkvän och Facebook (båda raderade nu ) hade jag en gång varit på hans sida och skrollat bland hans vänner... Det visade sig sedan att jag skickat förfrågan.. Till hans ex! Detta var i början av förhållandet.
Ni ska veta chocken och fasan när jag fick en avisering om att hans ex godkänt min förfrågan-en person jag aldrig träffat.
Den vänskapen blev inte långvarig kan jag lova + att jag aldrig mer kollade andras vänner från mobilen
Den har jag också lyckats göra. Man dör skämsdöden.På tal om att lätt komma åt på mobilen...
Då jag hade pojkvän och Facebook (båda raderade nu ) hade jag en gång varit på hans sida och skrollat bland hans vänner... Det visade sig sedan att jag skickat förfrågan.. Till hans ex! Detta var i början av förhållandet.
Ni ska veta chocken och fasan när jag fick en avisering om att hans ex godkänt min förfrågan-en person jag aldrig träffat.
Den vänskapen blev inte långvarig kan jag lova + att jag aldrig mer kollade andras vänner från mobilen
Neeej! Ta chansen! Någons stans finns ju HAN med stort H och tänk om det är den här killenÅh, det är inte bara jag som råkar adda folk på Facebook från mobilen! Flertalet gånger har jag råkat klicka på någon i en grupp eller så (tex när jag vill få fram fler inlägg) och senare har personen godkänt en vänförfrågan från mig. Förstår inte hur jag lyckas
Och för att skriva något som kanske passar in i den här tråden lite mer så har jag senaste dagarna fått trevliga meddelanden från en man på ett community. Hade jag varit vettig hade jag säkert tänkt "åh, kanske någon att träffa". Istället tänker jag "hm... När kommer han visa sig vara en idiot?". Om jag någonsin får för mig att leta dejt så behöver jag nog ändra på hjärnan för att få lite mer positiva tankebanor
Det är väl upp till var och en varför man är där? Bara för att jag går ut på krogen (och många raggar där) är jag ju inte automatiskt ute efter att para mig eller sondera terrängen.
Och samma när jag var på dejtingsidor, jag var där minst lika mycket för att träffa människor (vilket oftast blev av motsatt kön) och jag hade många killar som jag höll SMS-kontakt med när vi var ute i varsin ände av landet (på krogen). Och många jag bara pratade med via nätet, ett sätt att fördriva tid mellan stallet och loppelådan.
Jag bryr mig inte speciellt mycket om vilka som besöker min profil. Tar inte illa upp om nån för gammal eller ung gör det, men är det ständigt återkommande eller det skickas en massa mail/flirtar så skulle jag blockera.
Jag, som angett heterosexuell, får sedan flera år tillbaka återkommande besök av en (nu)23 årig tjej från Stockholm? Jag bor i Skåne. Förstår verklige inte varför? Hon har också angett hetero, så kan ju inte direkt tryckt fel på mig en himla massa gånger eftersom hon inte borde få upp mig på nåt sätt? Jag har även bytt bild ett par gånger under hennes besök på min sida. Så varför besöker hon mig??? Blir orolig att hon inte alls är nån tjej utan nån som spannar på mig under täckmantel.
Fast syftet för en krog är ju att vara krog. Och syftet för en dejtingsajt är väl ... dejting.
Hon kanske visar dig för killkompisar som är singel?
Hahah, ja, jag slutar inte skriva så länge han är trevlig i alla fall Vägrar dock tänka på honom som potentiell dejt, men, det är ju aldrig fel om det kan leda till lite större bekantskapskrets.Neeej! Ta chansen! Någons stans finns ju HAN med stort H och tänk om det är den här killen
Så länge det inte bara är han som är orsak till att ni inte ses, tror jag inte du behöver vara orolig på riktigt.Jag kanske bara har hjärnspöken, men jag inbillar mig att det kommer rinna ut i sanden med P.
Det blev inte av att vi sågs i helgen, och nu i veckan är han upptagen på olika håll i början sv veckan och jag åker bort andra halvan av veckan.
Men jag kanske hittar på problem som inte finns, vi får se.
Det låter både klokt och vettigt det du säger.Så länge det inte bara är han som är orsak till att ni inte ses, tror jag inte du behöver vara orolig på riktigt.