Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Finns det inte andra sidor för folk som söker mer vänskap än annat?
Jag söker inte någonting annat än tidsfördriv när jag har tråkigt och för att se alla knäppisar som folk pratar om med egna ögon. Min profil består av "Jag söker inte någon att träffa utan hänger bara lite här för skojs skull. Jag kan inte läsa meddelanden från er som inte är plusmedlemmar". Jag går i princip aldrig in på någons profil, jag flörtar aldrig och om jag börjar prata med någon så är jag ärlig med att vi aldrig kommer att träffas. Jag kan inte se hur det skulle kunna leka med någons känslor

Muskliga militären slutade helt plötsligt höra av sig. Nåja.
Träffar faktiskt en från jobbet nu som jag varit attraherad av ett tag.. problemet är väl att han har kvinna och barn.
Jag undrar när mitt dåliga samvete ska kicka in...

Advokaten har gått på flyget :banana:

Pessimisten (eller kanske realisten???) tror att rapporten på måndag blir: "det funkade inte alls".

Vännerna tyckte att jag skulle ha bjudit med Spanjoren till bion men jag meddelade glatt att jag nog klarar mig utan deras "hjälp" sådär i början men behövs den så säger jag till (vid det laget började min Indiska vän och hans fru berätta om hur bra de är att på att få ihop folk :rofl::rofl::rofl:).

Oh well. Jag har fått kontakt till en gammal kompis till mitt ex-ex via dejtingsidan :p Sjukt roligt, tyckte alltid han va trevlig, och vi träffats flera gånger på festar etc innan, så nu skriver vi, fast inget pirr eller annat, väldigt vänskaplig nivå, men inte annat, ledar till en mysig person att umgås med. Känns skönt när man redan känner folk, så man vet dom inte är helt borta :D

Tågföraren har inte hört av sig sedan i torsdags, va besviken över det först (bränner alltid att bli avvisad) men nu känner jag bara, bättre att veta för än senare vad det är för typ ;) (och en påminnelse varför jag inte svarar killar med gym-bilder på sin profil och som kallar en för "fina" och "fröken" - red flags och ger massor med komplimanger. :yuck:)

Mitt bidrag:
"Morron.. ;/ gör du ? Hittas på.. Själv jobbat, chillar o drömmer om dina nakna lår.. ;)
Går mot sommar.. vill se dina tår.. haha.. kram"

Sen pratar jag fortfarande med min sjuksköterska, väldans fin kille som gör mig glad. Det kommer inte bli något långvarigt (om det inte blir vänskap) men vill nog ändå träffas och se vad som händer. Nu kommer jag vara bortrest och sen är han ute på militärövning så det tar nog två eller tre veckor. :(

Kan väl bidra till min konvo med skumissen:
Han:
Hej :) Skulle jag snälla kunna få vara din plånbok för shopping, nöjen och resor och att du har fri tillgång till min ekonomi fastän jag har tjej? :)

Mig:
varför?

Han:
Jag skulle gilla det :)

Mig:
Jo men du får hjärtligt gärna betala för saker för mig, så länge du inte skall följa med på det och jag inte behöver umgås med dig. Så kan du få betala allt det du vill. Inga problem. Sounds like a good deal. Men innebär detta jag skall umgås med dig och göra saker med dig, så sätter jag nog hellre eld på mig själv än att göra det.

Och denna snubbe:

"Du har söta läppar och hår" :banghead::banghead::banghead:

OCH han svarade:

"Jag skulle gilla om du tog kontroll över min ekonomi och bestämde och utnyttjade samt att jag fick vara din chaufför och städa hos dig och så :)"

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Jag är rätt säker på det är så man kommer hamna på framsidan av aftonbladet "blondin hittat mördad i skogen, misstänkta gärningsmannen träffade hon på en dejtingsida" :cautious:

Träffades igår, hade kontakt under dagen. Men när jag frågar vad han gör ikväll så svarar han inte?
Och ingen annan heller vill visst svara ikväll....

Har kollat på dig i spegel någon gång?! Du är inte frisk i huvud. Du blockerar folk som en idiot.

Hoppsan .... Jag har tydligen trampat på någons "tå" ... Fast jag tom meddelat i min profil att jag blockar alla som inte uppfyller vad jag söker... Med mitt minne (ala teflonstuket) behöver jag blocka så jag inte kollar på någons profil flera gånger då jag själv tycker det är pinsamt att gå in på de för att upptäcka att de inte är vad jag söker...

Men som sagt folk tar tydligen illa upp för det mesta...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Svar
1 024
· Visningar
105 679
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser