Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men kan han inte varit online på dejtingsidan från en dator? Jag glömmer jätteofta min telefon på ljudlös, och ibland helt medvetet för jag orkar inte med plingadet.
Kan vara så, fast blir tveksam nu. Fick svar på EM, sen svarade jag inte direkt (va på jobbet) svarade 45min senare. Och fick inget svar igen. Och har inte hört ett ljud sen dess.... :down: Min vän tror han säkert håller på med flera och hittade en annan mer intressant, sedan han va så himla PÅ i början och plötsligt blir det bara tvärtystna:crazy:

Dumt av mig att inte lyssna på mina egna "regler", för jag blir ledsen och besviken, och är nog lite för känslig för att bli vrakat när jag börjar fatta tycka för någon :( (verkar tyvärr vara mycket sånt här i nätdejtande, och jag är inte alls van vid detta "game", verkade som man skall ha thick skin and not be so bloody sensitive:down:)

@Tranan Jag är tävlingsmänniska och blir nervös på det där viset att man blir mer taggad för uppgiften :D Ju bättre jag tycker om personen innan vi träffas desto mer nervös är jag. Men jag har också ett mode där jag bara utför, nervös eller inte. Det kommer väl till hands när man träffar nya människor tack och lov, eftersom jag är både introvert och cyniker.

När skulle du på din dejt? :)

@Tranan Jag är tävlingsmänniska och blir nervös på det där viset att man blir mer taggad för uppgiften :D Ju bättre jag tycker om personen innan vi träffas desto mer nervös är jag. Men jag har också ett mode där jag bara utför, nervös eller inte. Det kommer väl till hands när man träffar nya människor tack och lov, eftersom jag är både introvert och cyniker.

När skulle du på din dejt? :)
I morgon EM. Men vi har pratat mycket och verkar synka otroligt bra.

oj
bilden jag får av henne är en stark, intelligent och självständig tjej.
men även snäll och omtänksam.
Gillar att fota
brunt hår
jag vet inte så mycket om utseendet men gillar hennes sätt.

För mig är sättet ofta viktigare än utseendet :D Det låter som en redig dam, jag hoppas ni har en bra dejt.

Han kan ju också vara upptagen? Fokusera på vad han skriver när han skriver, så länge det inte går jättelång tid känns det lite hetsigt att hålla på och räkna tid till han svarar?

"Håller på med flera" är väl ganska troligt att han gör? Ni har väl inte ens träffats?
Jo men man ser jo det på appen, tidsmärkning på när man har skickat ett meddelande och när man fått svar. För mig känns det som rätt lång tid när det går en dag mellan svar och personen då syns online på dejting sidan samtidigt. (och nej, inte fått något svar, och inte skrivit något annat heller sen i EM.)

Kanske finns en naturlig förklaring, men min gissning är att det nog är som jag antar, något annat va mer intressant och jag va dum nog att gå på den :)

För mig är det något "särskilt" att prata på telefon etc. Det gör jag bestämt inte med alla, men varit enskilda och aldrig samtidigt, om man är upptagen, så loggar man jo inte in flera gånger på sidan, det syns jo på "online nu", sen offline och sedan online igen. Tycker inte riktigt där finns mycket plats för tolkning där.

Jo men man ser jo det på appen, tidsmärkning på när man har skickat ett meddelande och när man fått svar. För mig känns det som rätt lång tid när det går en dag mellan svar och personen då syns online på dejting sidan samtidigt. (och nej, inte fått något svar, och inte skrivit något annat heller sen i EM.)

Kanske finns en naturlig förklaring, men min gissning är att det nog är som jag antar, något annat va mer intressant och jag va dum nog att gå på den :)

För mig är det något "särskilt" att prata på telefon etc. Det gör jag bestämt inte med alla, men varit enskilda och aldrig samtidigt, om man är upptagen, så loggar man jo inte in flera gånger på sidan, det syns jo på "online nu", sen offline och sedan online igen. Tycker inte riktigt där finns mycket plats för tolkning där.

Ja, det kanske är så att hans intresse svalnade. Jag tänker bara att man nog får räkna med att folk dejtar flera och särskilt när ni inte ens träffats ännu, och då kan det ju bli så att personen klickar med nån annan innan man ens hinner ses.

gud här sitter man och väntar på att man ska bli trött.
Men hur kan man bli trött när man väntar på att träffa en så trevlig och fantastisk tjej som jag ska träffa i morgon.
Chattade en liten stund i kväll men vilken känsla man fick! :love:
sova skulle inte tro att det går.
:D:o:love::rofl::laugh::)

Ja, det kanske är så att hans intresse svalnade. Jag tänker bara att man nog får räkna med att folk dejtar flera och särskilt när ni inte ens träffats ännu, och då kan det ju bli så att personen klickar med nån annan innan man ens hinner ses.
jo definitivt, men känns inte så himla mycket roligare av den anledningen :meh:

gud här sitter man och väntar på att man ska bli trött.
Men hur kan man bli trött när man väntar på att träffa en så trevlig och fantastisk tjej som jag ska träffa i morgon.
Chattade en liten stund i kväll men vilken känsla man fick! :love:
sova skulle inte tro att det går.
:D:o:love::rofl::laugh::)
Vem är "man"? Kanske du menar "jag"... ;)

Gårdagens dejt var katastrofal, så katastrofal att det kommer dröja väldigt länge innan någon får komma hit mer och jag funderar på pausa kontot igen, ev helt enkelt avsluta det och lägga ner allt vad nätdejter heter. :crazy:

Gårdagens dejt var katastrofal, så katastrofal att det kommer dröja väldigt länge innan någon får komma hit mer och jag funderar på pausa kontot igen, ev helt enkelt avsluta det och lägga ner allt vad nätdejter heter. :crazy:
Oj. Så illa? Får man fråga vad som hände?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 024
· Visningar
105 696
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser