Är sällan nervös, har dejtat flera år så är van att träffa nya människor på det sättethur nervösa blir ni inför en dejt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är sällan nervös, har dejtat flera år så är van att träffa nya människor på det sättethur nervösa blir ni inför en dejt?
Gårdagens dejt var katastrofal, så katastrofal att det kommer dröja väldigt länge innan någon får komma hit mer och jag funderar på pausa kontot igen, ev helt enkelt avsluta det och lägga ner allt vad nätdejter heter.![]()
Nämen hu!Gårdagens dejt var katastrofal, så katastrofal att det kommer dröja väldigt länge innan någon får komma hit mer och jag funderar på pausa kontot igen, ev helt enkelt avsluta det och lägga ner allt vad nätdejter heter.![]()
Ha ha ha det kunde det varit!Vem är "man"? Kanske du menar "jag"...![]()
Menade bara - varför skriver du "man" då du skriver om dig själv?Ha ha ha det kunde det varit!![]()
Petitesser. Det händer säkert att jag också skulle kunna skriva så.Menade bara - varför skriver du "man" då du skriver om dig själv?
Gårdagens dejt var katastrofal, så katastrofal att det kommer dröja väldigt länge innan någon får komma hit mer och jag funderar på pausa kontot igen, ev helt enkelt avsluta det och lägga ner allt vad nätdejter heter.![]()
Berätta om du kan/vill vi är många som är nyfikna.Gårdagens dejt var katastrofal, så katastrofal att det kommer dröja väldigt länge innan någon får komma hit mer och jag funderar på pausa kontot igen, ev helt enkelt avsluta det och lägga ner allt vad nätdejter heter.![]()
Oj da. Vad hände?Gårdagens dejt var katastrofal, så katastrofal att det kommer dröja väldigt länge innan någon får komma hit mer och jag funderar på pausa kontot igen, ev helt enkelt avsluta det och lägga ner allt vad nätdejter heter.![]()
Haha, @Bison och VladimirRyssen är i Riga och leker men det finns ju wifi även där så vi klarar oss bra
Planen är att vi ska ses igen när han kommer hem igen så får vi väl se sen.
Dras till honom som en geting till en sockerbit. Alla andra framstår som grå och ointressanta i jämförelse.
Var ute på äventyr i storstan med en kompis och fick mycket uppskattande blickar men jag kände bara bleh, ni har inget här att hämta.
HETER han Vladimir?Hahaha! Precis
Sa det till min bästis, har du tänkt på att våra namn är väldigt fina ihop?
Hans reaktion
Skärp dig för fan![]()
HETER han Vladimir?![]()
Nikolaj är fint!Dessvärre inte.
Jag surar lite över att han inte heter Nikolaj![]()
Finns det inte andra sidor för folk som söker mer vänskap än annat?Jag fick meddelande om att jag tydligen leker med folks känslor genom att finnas på MP utan att leta efter någon. MP var en sorglig sida full med ensamma människor. Men han tillhörde naturligtvis inte den sorgliga delen.
Har också fått ytterligare några meddelanden från 71-åringen och ett meddelande om hur snygg jag var i mina jeans (den går jag inte på en gång till. Kände igen profilbilden och vet att det kommer att utvecklas till hur kåt han blir av blöta jeans)