Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
hur nervösa blir ni inför en dejt?
Är sällan nervös, har dejtat flera år så är van att träffa nya människor på det sättet :). Det är så jag ser det också, som ett spännande möte där man får lära känna en ny person :). Tror det blir lättare att dejta med den inställningen, har (nästan) aldrig känt att en dejt varit bortkastad. Om inte annat är det en övning i att småprata ;)

...och nä. En Tinderman som jag hade kontakt med i onsdags och som vi bestämde att vi hörs på torsdag, svarade givetvis inte på mitt meddelande...

Gårdagens dejt var katastrofal, så katastrofal att det kommer dröja väldigt länge innan någon får komma hit mer och jag funderar på pausa kontot igen, ev helt enkelt avsluta det och lägga ner allt vad nätdejter heter. :crazy:
Berätta om du kan/vill vi är många som är nyfikna.

Advokaten jävlas med mig :meh:

Först ska han komma tillbaka på tisdag. Sen skickar han meddelande och undrar om jag är ledig på Söndag kväll :eek::eek::eek: och när jag frågar så håller han på och velar om han ska boka biljett i morgon eller på måndag. Sa åt han att sluta vara elak och skicka meddelande när han har bestämt sig istället :D

(förövrigt har jag fått en massa bilder från fin arkitektur i Barcelona från honom :love: och kattstrumpor han köpt till sig själv :rofl:)

Ryssen är i Riga och leker men det finns ju wifi även där så vi klarar oss bra :D
Planen är att vi ska ses igen när han kommer hem igen så får vi väl se sen.

Dras till honom som en geting till en sockerbit. Alla andra framstår som grå och ointressanta i jämförelse.
Var ute på äventyr i storstan med en kompis och fick mycket uppskattande blickar men jag kände bara bleh, ni har inget här att hämta.

Ryssen är i Riga och leker men det finns ju wifi även där så vi klarar oss bra :D
Planen är att vi ska ses igen när han kommer hem igen så får vi väl se sen.

Dras till honom som en geting till en sockerbit. Alla andra framstår som grå och ointressanta i jämförelse.
Var ute på äventyr i storstan med en kompis och fick mycket uppskattande blickar men jag kände bara bleh, ni har inget här att hämta.
Haha, @Bison och Vladimir :up: :D

Jag fick meddelande om att jag tydligen leker med folks känslor genom att finnas på MP utan att leta efter någon. MP var en sorglig sida full med ensamma människor. Men han tillhörde naturligtvis inte den sorgliga delen.

Har också fått ytterligare några meddelanden från 71-åringen och ett meddelande om hur snygg jag var i mina jeans (den går jag inte på en gång till. Kände igen profilbilden och vet att det kommer att utvecklas till hur kåt han blir av blöta jeans)

Jag fick meddelande om att jag tydligen leker med folks känslor genom att finnas på MP utan att leta efter någon. MP var en sorglig sida full med ensamma människor. Men han tillhörde naturligtvis inte den sorgliga delen.

Har också fått ytterligare några meddelanden från 71-åringen och ett meddelande om hur snygg jag var i mina jeans (den går jag inte på en gång till. Kände igen profilbilden och vet att det kommer att utvecklas till hur kåt han blir av blöta jeans)
Finns det inte andra sidor för folk som söker mer vänskap än annat?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Svar
1 024
· Visningar
105 696
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser