Fast att sova över innebär ju inte automatiskt känslor? Kan ju också bara betyda morgonsex![]()
Nä, men jag vet att ju mer mys osv. desto lättare att få känslor... han är jävligt gullig också så vill inte riskera nåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast att sova över innebär ju inte automatiskt känslor? Kan ju också bara betyda morgonsex![]()
Så vaknar men denna söndag
Trött
Lycklig
Och glad
Det hat varit en bra helg![]()
Det duMen hörru! Berätta vad det är för kalaspingla du hittat.
Ok, men till vad?Gratulerar![]()
Njut av det liv du har i stället för att sörja det du inte har. För plötsligt händer det du vill ska hända i alla fall. Men det kan ta ett tag.Usch, söndagar är verkligen den värsta dagen att vara hemmahörande i denna tråd. Hade så gärna haft nån att ta en promenad med i det fina vädret och sen skeda med...
Håller med @MagianaUsch, söndagar är verkligen den värsta dagen att vara hemmahörande i denna tråd. Hade så gärna haft nån att ta en promenad med i det fina vädret och sen skeda med...
Usch, söndagar är verkligen den värsta dagen att vara hemmahörande i denna tråd. Hade så gärna haft nån att ta en promenad med i det fina vädret och sen skeda med...
Håller med helt och hållet här.Nä, men jag vet att ju mer mys osv. desto lättare att få känslor... han är jävligt gullig också så vill inte riskera nåt![]()
Jag dricker vin med en kompis.
Bra söndag.
Håller med @Magiana
En promenad kan du ta ändå. Häng inte upp allt på att få en relation. Se till att ha det bra som singel nu.
Visst kan jag förstå om man saknar någon att dela sitt liv med men det är ändå inget man kan pressa fram. Sen finns det ju både fördelar och nackdelar med att vara två, liksom med att vara singel. Hakar man upp sig på att det enda som kan göra en lycklig är en relation, då sitter nog skavet någon annan stans egentligen.Nu vet jag att ni bara menar väl... Men allvarligt ... Att gå en promenad själv är förvisso trevligt men att sakna tvåsamheten är en STOR DEL... Det är liksom inte samma sak att ha vänner, att ha ett "bra singelliv"... jag iaf VILL HA den där "partnern" som sällskap... Bara att gå på dejtpromenad istället för att gå ensam är dubbelt så kul mot att gå själv... Där har man ju iaf en teoretisk chans att ha de riktigt trevligt...
Som sagt vet att alla som säger att "njut av singellivet" "det händer när man anar det som minst" verkligen menar det ... Men det hjälper ju inte... Jag tex gör såklart det bästa av situationen men det är inte "nog"... Det hjälper inte den där söndagskvällen när man är uttråkad... Visst kan man ringa en vän... men å prata om vadå ? Hur tråkigt man har ? Hur kul tycker vänner man är då ? Inte alls...
Man saknar ändå tvåsamheten ... (okej läs JAG gör)
Är man glad över att man är singel så är det jättebra.. Men vi är ändå några i tråden som INTE är nöjda singlar... (för det ändå inte desperata)
Skavet nån annanstans ? Det får du gärna utveckla...Visst kan jag förstå om man saknar någon att dela sitt liv med men det är ändå inget man kan pressa fram. Sen finns det ju både fördelar och nackdelar med att vara två, liksom med att vara singel. Hakar man upp sig på att det enda som kan göra en lycklig är en relation, då sitter nog skavet någon annan stans egentligen.
Oj. Det där kan lätt dra iväg till en hel bok om jag ska börja förklara och risken är att poängen inte går fram i alla fall.Skavet nån annanstans ? Det får du gärna utveckla...