Också finns det killar som tycker tjejer är äckliga.Ja. Fatta varför jag aldrig glömt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också finns det killar som tycker tjejer är äckliga.Ja. Fatta varför jag aldrig glömt det.
Ungefär som bukkake, fast en bulle då.
Trodde det var nåt liknande bukkake (stavning? jag visste inte vad det var, googlade tyvärr och nappade inte på erbjudandet).
Ja. Fatta varför jag aldrig glömt det.
Kära nån, då hoppas jag att jag håller käften där på hemmet.Det sista som finns kvar när demensen slagit till...![]()
Men jag kan förklara! De runkar i grupp över en bulle, den som ... blir klar sist måste äta upp bullen.
Mvh går i sjuan
Finns det några bevis på att detta är en aktivitet unga personer av hankön ägnar/ägnat sig åt?
Glöm det, att hålla käften. Alla kommer gå med hörselproppar på boendet.Kära nån, då hoppas jag att jag håller käften där på hemmet.![]()
Käften. Källkritikens dag var förra måndagen.
Tur jag inte är så svag för kanelbullar, jag kommer garanterat inte äta några glaserade om någon bjuder.Sant. Vi bara sneglar på folk som köper enstaka kanelbullar.
Men jag kan förklara! De runkar i grupp över en bulle, den som ... blir klar sist måste äta upp bullen.
Mvh går i sjuan
Jag var ganska dålig på att svara på frågorna, jag blev mestVad är din bästa och sämsta egenskap?
Vad är det vackraste du vet?
Kaffe eller te när du får frukost på sängen?
Ljuset tänt eller släckt?
Vad har du för favoritmat?
Vad har du på dig när du sover?
Vaa? Skulle favoritställning säga något om vi passar som sexpartners? Det var bara så konstigt! I ett försök att få stopp på alla frågorna (fick panik av allt plingande i telefonen och hela tiden en ny fråga) skrev jag "du kan väl berätta om dig själv" men då svarade han bara "vad vill du veta?". Bortsett från frågorna som rör sex kändes det som när man skulle fylla i en sån där "vänbok" som barn. Nu måste jag bli av med honom.Det tycker jag inte, om jag inte får fram något hur du är som människa så är det naturligt för mig att försöka se om vi är kompatibla sexpartners då det ju är ett av områdena vi träffats för.
Vad töntigt med ett sånt korsförhör. Låter som om han sitter med en bingobricka framför sig och kryssar för vad du svarar.Jag har blivit intervjuad av en snubbe halva dagen idag. Han verkade hyfsat normal så vi började skriva på kik nästan direkt. Första jag reagerade på var att hans namn där är "IQ xxx", jag reagerade medoch svaret lät som att han inte tog det på så stort allvar och jag tänkte att tja, det är ju bättre än "xx cm". Men under dagen har jag förstått att han dels är jättemysko och dels säkert tycker att han är väldigt smart. Urval av frågor under dagen (önskar man kunde lägga in skärmdumpar direkt här!):
Jag var ganska dålig på att svara på frågorna, jag blev mest. Då kom "favoritställning då?" och då svarade jag "Här går vi snabbt fram
" för jag tyckte det hela var så underligt. Då fick jag detta:
Vaa? Skulle favoritställning säga något om vi passar som sexpartners? Det var bara så konstigt! I ett försök att få stopp på alla frågorna (fick panik av allt plingande i telefonen och hela tiden en ny fråga) skrev jag "du kan väl berätta om dig själv" men då svarade han bara "vad vill du veta?". Bortsett från frågorna som rör sex kändes det som när man skulle fylla i en sån där "vänbok" som barn. Nu måste jag bli av med honom.
Tror inte det ena utesluter det andra.Jag tror ändå att du har fel. De äckliga meddelandena kommer garanterat från ensam man vid dator, inte från fyllegäng. Ensam på alla sätt.
Jag lärde mig uttrycket för några år sedanOj, det är ett uttryck jag aldrig hört tidigare. Tänk vad man lär sig på buke!![]()
![]()
Jag har blivit intervjuad av en snubbe halva dagen idag. Han verkade hyfsat normal så vi började skriva på kik nästan direkt. Första jag reagerade på var att hans namn där är "IQ xxx", jag reagerade medoch svaret lät som att han inte tog det på så stort allvar och jag tänkte att tja, det är ju bättre än "xx cm". Men under dagen har jag förstått att han dels är jättemysko och dels säkert tycker att han är väldigt smart. Urval av frågor under dagen (önskar man kunde lägga in skärmdumpar direkt här!):
Jag var ganska dålig på att svara på frågorna, jag blev mest. Då kom "favoritställning då?" och då svarade jag "Här går vi snabbt fram
" för jag tyckte det hela var så underligt. Då fick jag detta:
Vaa? Skulle favoritställning säga något om vi passar som sexpartners? Det var bara så konstigt! I ett försök att få stopp på alla frågorna (fick panik av allt plingande i telefonen och hela tiden en ny fråga) skrev jag "du kan väl berätta om dig själv" men då svarade han bara "vad vill du veta?". Bortsett från frågorna som rör sex kändes det som när man skulle fylla i en sån där "vänbok" som barn. Nu måste jag bli av med honom.
OJag lärde mig uttrycket för några år sedan