Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att återgå till dating-ämnet...

Man 4 år över min maxålder. I min text ber jag att männen respekterar mina åldersönskemål.
"Är jag på tok för ung i sinnet för dig?"

Den varianten har jag inte stött på förut, men den funkar inte den heller...

Jag har blivit intervjuad av en snubbe halva dagen idag. Han verkade hyfsat normal så vi började skriva på kik nästan direkt. Första jag reagerade på var att hans namn där är "IQ xxx", jag reagerade med :rofl: och svaret lät som att han inte tog det på så stort allvar och jag tänkte att tja, det är ju bättre än "xx cm". Men under dagen har jag förstått att han dels är jättemysko och dels säkert tycker att han är väldigt smart. Urval av frågor under dagen (önskar man kunde lägga in skärmdumpar direkt här!):
Vad är din bästa och sämsta egenskap?
Vad är det vackraste du vet?
Kaffe eller te när du får frukost på sängen?
Ljuset tänt eller släckt?
Vad har du för favoritmat?
Vad har du på dig när du sover?
Jag var ganska dålig på att svara på frågorna, jag blev mest O_o. Då kom "favoritställning då?" och då svarade jag "Här går vi snabbt fram :cautious:" för jag tyckte det hela var så underligt. Då fick jag detta:
Det tycker jag inte, om jag inte får fram något hur du är som människa så är det naturligt för mig att försöka se om vi är kompatibla sexpartners då det ju är ett av områdena vi träffats för.
Vaa? Skulle favoritställning säga något om vi passar som sexpartners? Det var bara så konstigt! I ett försök att få stopp på alla frågorna (fick panik av allt plingande i telefonen och hela tiden en ny fråga) skrev jag "du kan väl berätta om dig själv" men då svarade han bara "vad vill du veta?". Bortsett från frågorna som rör sex kändes det som när man skulle fylla i en sån där "vänbok" som barn. Nu måste jag bli av med honom.

Jag har blivit intervjuad av en snubbe halva dagen idag. Han verkade hyfsat normal så vi började skriva på kik nästan direkt. Första jag reagerade på var att hans namn där är "IQ xxx", jag reagerade med :rofl: och svaret lät som att han inte tog det på så stort allvar och jag tänkte att tja, det är ju bättre än "xx cm". Men under dagen har jag förstått att han dels är jättemysko och dels säkert tycker att han är väldigt smart. Urval av frågor under dagen (önskar man kunde lägga in skärmdumpar direkt här!):

Jag var ganska dålig på att svara på frågorna, jag blev mest O_o. Då kom "favoritställning då?" och då svarade jag "Här går vi snabbt fram :cautious:" för jag tyckte det hela var så underligt. Då fick jag detta:

Vaa? Skulle favoritställning säga något om vi passar som sexpartners? Det var bara så konstigt! I ett försök att få stopp på alla frågorna (fick panik av allt plingande i telefonen och hela tiden en ny fråga) skrev jag "du kan väl berätta om dig själv" men då svarade han bara "vad vill du veta?". Bortsett från frågorna som rör sex kändes det som när man skulle fylla i en sån där "vänbok" som barn. Nu måste jag bli av med honom.
Vad töntigt med ett sånt korsförhör. Låter som om han sitter med en bingobricka framför sig och kryssar för vad du svarar.

Han har ett frågeformulär!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur