Jag läste för ett tag sedan en tidningsartikel om en akutmottagning. Det hände då och då enligt artikeln att folk stoppade in saker som sen inte kom ut. Ölburkar, glasburkar etc.
Dammsugarmunstycken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag läste för ett tag sedan en tidningsartikel om en akutmottagning. Det hände då och då enligt artikeln att folk stoppade in saker som sen inte kom ut. Ölburkar, glasburkar etc.
I den här kom den ut... I bitarJag läste för ett tag sedan en tidningsartikel om en akutmottagning. Det hände då och då enligt artikeln att folk stoppade in saker som sen inte kom ut. Ölburkar, glasburkar etc.
Från säker källa har jag hört om att stoppa in levande gerbil i anus,Jag läste för ett tag sedan en tidningsartikel om en akutmottagning. Det hände då och då enligt artikeln att folk stoppade in saker som sen inte kom ut. Ölburkar, glasburkar etc.
Spoilern ville inte så ni får tänka själva.Från säker källa har jag hört om att stoppa in levande gerbil i anus,
Nädå - de med sån humor är gränslösa både i tid och rum.Isåfall skulle meddelandena troligen komma på fredag- och lördagkvällar.
Tror att en del av de där meddelanden är ett fyllegäng som sitter och hånskrattar åt vad de skriver. Sett det i verkligheten.
Blockera omedelbart är nog det enda som är rimligt att göra.
Jag tror ändå att du har fel. De äckliga meddelandena kommer garanterat från ensam man vid dator, inte från fyllegäng. Ensam på alla sätt.Nädå - de med sån humor är gränslösa både i tid och rum.
Mmmm. Jag har aldrig fått kuk eller runkbilder från män i grupp. Det hade ju varit bättre att de höll det inom gruppen istället för att skicka till någon som inte bett om detJag tror ändå att du har fel. De äckliga meddelandena kommer garanterat från ensam man vid dator, inte från fyllegäng. Ensam på alla sätt.
Ja, runka bulle kan säkert vara en lämplig sällskapslek. Det finns säkert fler.Mmmm. Jag har aldrig fått kuk eller runkbilder från män i grupp. Det hade ju varit bättre att de höll det inom gruppen istället för att skicka till någon som inte bett om det
Ja, runka bulle kan säkert vara en lämplig sällskapslek. Det finns säkert fler.
Oj, det är ett uttryck jag aldrig hört tidigare. Tänk vad man lär sig på buke!Gud! Ett uttryck jag inte hört sedan årskurs 7! Du ÄR min guru i livet hörru!
Oj, det är ett uttryck jag aldrig hört tidigare. Tänk vad man lär sig på buke!![]()
![]()
Inte på jobbet.Jag rekommenderar att du googlar företeelsen.
Men jag kan förklara! De runkar i grupp över en bulle, den som ... blir klar sist måste äta upp bullen.Inte på jobbet.![]()
Men jag kan förklara! De runkar i grupp över en bulle, den som ... blir klar sist måste äta upp bullen.
Mvh går i sjuan
Ja. Fatta varför jag aldrig glömt det.![]()
![]()
Fyvad vidrigt!
![]()
Men jag kan förklara! De runkar i grupp över en bulle, den som ... blir klar sist måste äta upp bullen.
Mvh går i sjuan
Mvh går i sjuan