Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag läste för ett tag sedan en tidningsartikel om en akutmottagning. Det hände då och då enligt artikeln att folk stoppade in saker som sen inte kom ut. Ölburkar, glasburkar etc.
I den här kom den ut... I bitar :angel:
Jag läste nåt sånt nån gång, då hade någon fått in en glödlampa utan att den spruckit. Vete fasen om det var sant men det skulle inte förvåna mig, bortsett från just att den höll O_o

Jag läste för ett tag sedan en tidningsartikel om en akutmottagning. Det hände då och då enligt artikeln att folk stoppade in saker som sen inte kom ut. Ölburkar, glasburkar etc.

Ljusstakar (enligt läkarstudent i U-a som fått visning av samlingen de hade där) :D

Kvinnor bör heller inte testa att stoppa in en persika i vaginan för att "prova" på hur det känns när man föder barn. Den kan nämligen fastna och att komma in höggravid med en persika mellan benen är lite svårförklarat :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10