Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var finns det normala män? :arghh:

Hmmmm, faktiskt så har jag träffat min "drak-kille" 3 gånger nu och han verkar faktiskt, rätt normal. (drakälskande åtsidan) :rofl: Han är charmig, intelligent, snäll, snygg och nördig :) det va underbart solsken igår så vi gick promenad i skogen med min vovve och han hade med sin vattenkokare (han har typ full survival kit) så vi drack the mellan träden och fika, och pratade massor. Vi har det på väldigt lugnt nivå, och jag hoppas verkligen jag utvecklar känslor för honom med tiden, men än så länge bara lite pirr, men inte den där "störtkär", och jag tänker det är bra att ta det väldigt lugnt. Jag har inte varit singel så frukansvärt länge, och vill definitivt inte hoppa i direkt med båda benen. men där finns hopp.

Därutöver har jag faktiskt pausat mitt HP konto. Känner varken tid/lyst eller ork att träffa någon annan just nu. Typ senaste meddelande jag fick där va från en satanist kille (skojar inte), som skrev hur vettig jag verkade etc. sen klickade jag in på hans profil och han hade "topless" bild vart han tydligen hade typp 100 är över hela överkropen för han hade skurit i sig själv med en kniv, och en annan bild vart han ger f-finger till kameran... Charmigt!:banghead::arghh::meh:

How-to-Train-Your-Dragon-2-Hiccup-Toothless.jpg

Hehehehe :p

Vågar man googla det där? :cautious:
Jaaaadå, det är inte så farligt ;)

Jag googlade.
@Monstermom , jag klickade inte på länkarna, men det verkar involvera blod, död och fel typ av föremål i fel typ av kroppsöppningar.
Nä, snubben klarade sig och stoppar glasburkar i röven än.
Men ja, glasburk+rövhål, det säger nog sig självt vad som händer när det går snett. Jag har en vag känsla av att glasburkar inte riktigt är konstruerade för ändamålet :angel:

Men ja, glasburk+rövhål, det säger nog sig självt vad som händer när det går snett. Jag har en vag känsla av att glasburkar inte riktigt är konstruerade för ändamålet :angel:
Jag läste för ett tag sedan en tidningsartikel om en akutmottagning. Det hände då och då enligt artikeln att folk stoppade in saker som sen inte kom ut. Ölburkar, glasburkar etc.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10