Bra idé!Vi kanske kan ha den som en vandringspokal för oss i den här tråden? När man läst klart och kan identifiera kräk som raggar enligt bokens principer skickar man den vidare till en medsyster. Upplysningens tid är här!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra idé!Vi kanske kan ha den som en vandringspokal för oss i den här tråden? När man läst klart och kan identifiera kräk som raggar enligt bokens principer skickar man den vidare till en medsyster. Upplysningens tid är här!![]()
Har för mig att han fortfarande är singel.En som lusläste Strauss när han började ragga var Kent Ekeroth. Nuff said.
Bra idé!Jag skulle känna mig hedrad om jag fibk bidra till något sådant
![]()
Ett utmärkt exempel på att två fel inte blir ett rätt!En som lusläste Strauss när han började ragga var Kent Ekeroth. Nuff said.
Har för mig att han fortfarande är singel.![]()
Har för mig att han fortfarande är singel.![]()
Du menar "järnrörsman".Vad konstigt. När jag tänker på honom är ju "gentleman" det första som kommer upp i mitt huvud.![]()
Läste just om det i Gellert Tamas bok Det svenska hatet. Den som berättade det för honom sa ungefär att han raggade så stenhårt att han då och då fick napp. Typ som med tillräckligt många försök med något så gör slumpen att det ibland funkar.
Läste just om det i Gellert Tamas bok Det svenska hatet. Den som berättade det för honom sa ungefär att han raggade så stenhårt att han då och då fick napp. Typ som med tillräckligt många försök med något så gör slumpen att det ibland funkar.
Då finns det alltså hopp för gentlemännen som erbjuder rena slickdejter?![]()
jag skrev:Jag hatar att bli slickad.
snubbe skrev:du kan få suga
jag skrev:Tack, vad snällt.
snubbe skrev:
Jag svarade en:
NEJ! De är bortom all hjälp!Då finns det alltså hopp för gentlemännen som erbjuder rena slickdejter?![]()
Var finns det normala män?En snubbe vill köra in en glasflaska i röven på mig.
Jag föreslog att han kollar 1 guy 1 cup. Det gick inte hem av någon anledning![]()
Jag har också några sådana. Jag fattar inte syftet?! Brukar blockera till slut för blir så trött på det.Personen skickar fyra "hej hur är det?" mail. Jag svarar inte. Då skickar han "är du alltid så självupptagen?" Jag svarar inte. Då skickar han tre till under tre veckors tid.
Jag svarar "nej bara när det gäller tjatiga ointressanta personer"
Han skickar ett mail med att jag har en dålig människosyn som avgör om människor är ointressanta utan att ens prata med dem.
Jag svarar inte. Då skickar han ett mail om hur mina föräldrar misslyckats med min uppfostran. Jag svarar inte.
Då skickar han ett mail om att med min attityd och min ålder kommer jag aldrig hitta någon man.
Jag svarar inte. Då skickar han ett mail om att han hade rätt och jag är självupptagen.
Jag misstänker att han inte är klar. Synd att han inte vet att jag är helt omöjlig att provocera på det där viset - och att jag vet att HAN (uppenbart) provoceras enormt av att jag inte svarar.
Jag har också några sådana. Jag fattar inte syftet?! Brukar blockera till slut för blir så trött på det.