Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag börjar bli lite nervös för min träff. Har ju byggt ett rejält luftslott på hur jag upplever honom i text och att mina kompisar säger att han är så trevlig och rolig att hänga med.
Kanske mest nervös att han ska tycka att jag är astråkig :nailbiting:

Nu har jag ju inte träffat dig men det känns som att tråkig inte är ett av orden någon skulle använda för att beskriva dig... :D

Är just bekräftelse jag är ute efter. För att inte känna mig helt värdelös.. förhållande är jag inte redo för på låång tid!

I all välmening och du får gärna be mig dra åt helvete... men är det inte bättre att vara ego och bygga upp dig själv ett tag på egen hand istället för att söka validering utifrån? Jag har varit där och visst, det känns bättre just då när man blir bekräftad men sedan... nej.

Du är inte värdelös :heart och ditt värde består inte i vad andra tycker utan att du är du :)

I all välmening och du får gärna be mig dra åt helvete... men är det inte bättre att vara ego och bygga upp dig själv ett tag på egen hand istället för att söka validering utifrån? Jag har varit där och visst, det känns bättre just då när man blir bekräftad men sedan... nej.

Du är inte värdelös :heart och ditt värde består inte i vad andra tycker utan att du är du :)

Det skulle jag aldrig göra, det är ett klokt råd som jag borde följa! Det slår ju egentligen bara tillbaka på en själv i slutändan..

Fortfarande inaktiv på den här fronten jag, men visa verkar inte förstå det :cautious: = får mess lite nu och då. Sporadiskt från några och mer på regelbunden basis av en, så häromdagen frågade jag rent ut om han öht var intresserad av att ses med tanke på att vi haft kontakt sen förra sommaren och trots flera förslag från mitt håll så har det inte gått att få till en träff. Vilket jag finner märkligt med tanke på att vi bor enbart ca 30 minuter ifrån varandra och därmed drar jag slutsatsen att han är en sån där snackare :meh:

Svaret på frågan blev att "klart jag är, annars hade jag väl inte skrivit".

Mhm, så det är därför vi inte ses fast vi bor såpass nära, för att han är intresserad? Skulle inte tro det va, men det stärker min åsikt om män (sådär svepande, lite fördomsfullt och ihopklumpande ;)) generellt. Och då är ändå de flesta av mina vänner just män... :grin:

Man i 50-årsåldern:

"Vill du följa med på en resa till ett exotiskt land? Jag har bokat hotell för två i maj och söker efter en ung tjej att skämma bort ordentligt. Mycket sex & shopping utlovas. 5-stjärnigt hotell, 2 veckor. Sugen?"

Svar: "Jag tar gärna emot resan men ditt sällskap klarar jag mig utan. :up:"

Jomen visst, jag åker ju gärna iväg i två veckor till ett land långt bort (åtminstone tolkar jag det så, vem vet, han kanske bara ska till Danmark) med en okänd snubbe som mest ser mig som prostituerad. :meh:

Jag börjar bli lite nervös för min träff. Har ju byggt ett rejält luftslott på hur jag upplever honom i text och att mina kompisar säger att han är så trevlig och rolig att hänga med.
Kanske mest nervös att han ska tycka att jag är astråkig :nailbiting:

Jag förstår verkligen din nervositet! Och jag känner inte dig men min uppfattning av dig är att du är långt ifrån tråkig.

Om dina vänner uppskattar honom och du uppskattar dina vänner så är det stor chans att du kommer uppskatta honom också! Vänd på oron och lägg den på honom: tänk om han är astråkig? :nailbiting: (Tycker han att du är astråkig är han uppenbart inget för dig att hänga i granen ändå!)

Pepp pepp!

Man i 50-årsåldern:

"Vill du följa med på en resa till ett exotiskt land? Jag har bokat hotell för två i maj och söker efter en ung tjej att skämma bort ordentligt. Mycket sex & shopping utlovas. 5-stjärnigt hotell, 2 veckor. Sugen?"

Jomen visst, jag åker ju gärna iväg i två veckor till ett land långt bort (åtminstone tolkar jag det så, vem vet, han kanske bara ska till Danmark) med en okänd snubbe som mest ser mig som prostituerad. :meh:

Så jävla sunkigt. Enda sökkriteriet "ung tjej". Att han inte skäms.

Man i 50-årsåldern:

:yuck::yuck::yuck::yuck::yuck::yuck::yuck:

Har hört talas om det förut men var tvungen att googla upp populära fraser. En är tydligen "du liknar min lillasyster". Alltså HUR dåligt och HUR creepy?? Hade ju inte velat hångla/ligga med den killen.

Skulle vilja ha några fraser i beredskap när man blir utsatt av uppenbara negging-strategier. En är "dina biceps har verkligen potential!" men skulle vilja ha fler. Fler förslag buke?
"Jag ser att du håller på med negging"

Helt enkelt avslöja spelet. Kan bli en intressant diskussion efter det. Eller åtminstone diskussion.... eller, nej jag ger mig, de vanliga glåporden :meh:

"Jag ser att du håller på med negging"

Helt enkelt avslöja spelet. Kan bli en intressant diskussion efter det. Eller åtminstone diskussion.... eller, nej jag ger mig, de vanliga glåporden :meh:

Been there, done that. Det är helt klart också ett värdigt alternativ! "Nämen, någon som precis köpt The game? Går det bra för dig?".

För mig har det inte blivit några diskussioner/glåpord alls, bara genanta mumlanden och snabba avslut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10